رپورتاژ آگهی

ملافه های گرم و نرم برای خواب راحت

وقتی نوبت به خواب راحت می رسد ، بیشتر ما ملافه های نرم و دنج می خواهیم که ما را در یک پیله امن قرار دهد. هیچ چیز بهتر از فرو رفتن در یک تختخواب نرم و دنج ، پیچیده شده در ملحفه های فوق العاده نرم که باعث می شود احساس ناز و نرمی و راحتی داشته باشیم ، نیست. اگر به دنبال نرمترین ملحفه برنج هندی و دودی های موجود هستید ، ما راهنمای شما برای انتخاب بهترین ملافه های ابریشمی ، تنفس پذیر و مناسب برای خوابیدن را داریم که می تواند خواب شما را به سطح بالاتری برساند. نرم ترین ورق کدامند؟ ۷ صفحه نرم ورق های بامبو ورق های جرسی ملحفه ابریشم ملحفه پنبه ای ملحفه های ملافه ورق های فلانل ورق های میکروفیبر خواب های مختلف اغلب انواع مختلف ملحفه را دوست دارند – برخی ملحفه های فوق العاده نرم را برای شاداب و خنک نگه داشتن شما در طول تابستان ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر ملحفه هایی گرم و گرم دارند. مهم نیست که چطور می خوابید ، چیزهای زیادی نمی توانند خواب خوب مانند ملحفه های سخت ، خراشیده و ماسه فروشی را خراب کنند که به شما اجازه نمی دهد راحت باشید. چه عواملی وارد ورقه های نرم می شوند؟ فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید به دنبال نرمترین ملافه ها باشید – بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم. نوع پارچه ورق ها از انواع مختلف مواد ساخته می شوند. به طور کلی ، پارچه های با کیفیت بالاتر ملافه های با کیفیت بالاتر و نرم تری ارائه می دهند. هر نوع پارچه ای که مورد استفاده قرار می گیرد دارای کیفیت های مختلفی است که متناسب با ترجیحات خوابهای مختلف است. آنچه برای شما برنج هندی و دودی فوق العاده نرم و دنج به نظر می رسد ممکن است برای شخص دیگری سنگین یا ناراحت کننده باشد.

طول الیاف به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه طول الیاف بیشتر باشد ، مواد با دوام تر و ماندگاری بیشتری دارند. حتی با تعداد نخ زیاد ، ملحفه های ساخته شده با الیاف کوتاه تر با سرعت بیشتری خراب می شوند و ممکن است به نظر نرم نباشند. تکه تکه Ply به راحتی توصیف می کند که چند نخ در یک نخ قرار دارد. پارچه ای که به صورت تک لایه برچسب خورده است فقط از یک نخ استفاده می کند ، در حالی که ورق هایی که برچسب دو لایه را می بینید از دو قطعه نخ به هم تابیده شده دوخته می شود. بنابراین ، وقتی به شمارش نخ فکر می کنید ، یک ورق ۸۰۰ نخ شمارش می تواند از ۸۰۰ نخ تک لایه یا ۴۰۰ نخ دو لایه ساخته شود. منطقی است که فرض کنیم پارچه ای با دو لایه ، یک ورق با دوام و سنگین تر ارائه می دهد ، در حالی که پارچه های ساخته شده از یک لایه ، نازک تر و ظریف تر هستند. با این حال ، برخی از ورق های تک لایه از نخ های محکم استفاده می کنند ، در نتیجه ورق های نرم و بادوام تری ایجاد می شود. کاملاً بهتر به خود شما بستگی دارد که احساس بهتر و نرمتری داشته باشد. بافت روشی که نخهای یک پارچه خاص به یکدیگر دارند جهت بافت آن است. ورق ها در اصل به دو نوع بافته می شوند: یا ساتین یا کاشی کف. بافته های ساتین دارای نخ های عمودی است که به آن لطافت بیشتری می بخشد ، اما همچنین به راحتی تر قرص می دهد. یک پارچه ساتن نخ بیشتری را در معرض سطح خرید برنج درجه یک ایرانی مثل دودی یا سبوسدار ورق قرار می دهد تا یک احساس صاف و ساتن بدون برچسب قیمت لوکس داشته باشد. به طور معمول ، یک مجموعه ورق ساتین به دلیل ماهیت بافت ، یک الگوی نوار ظریف را نشان می دهد. ملحفه های Sateen کمی سنگین تر از نمونه های مشابه آنها است ، بنابراین برای ماه های زمستان ایده آل هستند – و بسیار نرم هستند. یک مجموعه ورق خرید برنج درجه یک ایرانی مثل دودی یا سبوسدار ورقه ای ، جلای واضح ، براق و مات خواهد داشت – اما ورق ها خراشیده یا سفت نخواهند شد. به عنوان مثال ، چوب پنبه ای ، بافت ساده و تنگ است. از آنجا که این یک بافت فوق العاده صاف است ، پوسته پوسته شدن با گذشت زمان بدون دوز زدن یا ضعیف شدن نرم می شود. ملحفه های پرکال نیز سبک هستند ، بنابراین برای خنک ماندن در شبهای آرام تابستان – به خصوص برای خواب های گرم ایده آل هستند. همچنین می توانید بافتهای ژاکارد یا داماسک پیدا کنید ، که هر دو بافتی بافتی تر را ایجاد می کنند و برای ملحفه محبوب نیستند.

در حال پردازش به طور کلی ، هرچه ورق کمتر پردازش شود ، نرم تر خواهد بود. این شامل پردازش رنگ نیز هست. معمولاً بهترین گزینه برای نرم ترین ورق ها انتخاب ماده ای است که مراحل رنگ آمیزی نداشته باشد. این می تواند برای افرادی که می خواهند ملحفه آنها با دکوراسیون آنها مطابقت داشته باشد دشوار شود ، اما شما باید برخی از ملحفه های غیر رنگ شده را آزمایش کنید تا احساس آنها را ببینید. تعداد موضوع آخرین عاملی که هنگام خرید ورق باید در نظر گرفت شمارش نخ است – که به سادگی تعداد نخ هایی به صورت عمودی و افقی است که در یک اینچ مربع از پارچه ورق ظاهر می شوند. اگر مانند بسیاری از ما هستید ، خرید برنج درجه یک ایرانی مثل دودی یا سبوسدار ممکن است ایده تعداد نخ به عنوان شاخص برتر نرم بودن یک ورق فریب داده باشید. اما گول نخور شمارش نخ یک نقطه داده است که باید در مورد یک مجموعه ورق در نظر گرفته شود ، اما همه چیز نهایی و نهایی نیست که نرمی یا راحتی ورق را تعیین می کند. به دلیل تنوع زیاد در صنعت از نظر نحوه شمارش نخ ، تعداد نخ بیشتر به هیچ وجه تضمین کننده یک ورق نرمتر نیست. نرم ترین ورق کدامند؟ ۷ صفحه نرم حال بیایید جزئیات بیشتر به هر یک از این نوع نرمترین ملافه ها بپردازیم. ۱٫ ورق های بامبو ورق های بامبو نرم ترین نوع ورق نرم و بسیار مورد علاقه ما هستند. پارچه بامبو استثنایی سازگار با محیط زیست و از نظر ما نرمترین و راحت ترین ملافه های تختخواب است. برای تولید آنها ، الیاف گیاه بامبو را به صورت یک تفاله نرم له کرده و سپس به صورت نخ خشک می کنند. این نخ ها سپس در پارچه ای مجلل بافته می شوند که می توانند به صورت ملحفه های نرم خرید برنج درجه یک ایرانی مثل دودی یا سبوسدار و ابریشمی ساخته شوند و شما را در کمال راحتی قرار دهند. در حقیقت ، یافتن پارچه دیگری در بازار که بتواند برای نرمی بامبو رقابت کند دشوار است. حتی یک ورق بامبو با تعداد نخ کمتر می تواند به طور قابل توجهی نرم تر از یک ورق پنبه ای لوکس و با نخ بالا باشد.

http://bulkfastoo.ir/awGSrzO5J/index.html http://cafenaghd.ir/rice-making/ http://campfworthnight.ir/live/ http://dearcur.ir/AHSzToNuZ/index.html http://diectyyo.ir/pSze8YAKd/index.html http://dnswhoserv.ir/account/blog/ahmad-start-now.html http://fan-balacemoj.ir/posts/search/tool/files-of-rice-that-works-2020/ http://farscamp.ir/rational-rice/ http://kavehconex.ir/hotel_transport/ http://little-sir.ir/gfa/index.html http://noteforyourwelcome.ir/tm2YOos/index.html http://peorecloba.ir/fatal.html http://saferogers2019.ir/2s/index.html http://termofbusweb.ir/vkYdT/index.html http://termslifeconditions.ir/NF1my/index.html http://usesencoding2015.ir/8T/index.html http://wholifegot.ir/G8/index.html http://barijpanel.ir/Cc/ http://capthanine.ir/cat/ http://dfun.ir/wuc/ http://emadgraphist.ir/Kha2KSiB6/ http://helpworks2.ir/JHfNV/ http://howcome2020the.ir/Orange/ http://labsoupe.ir/hOXhv/ http://lernu.ir/NGmSgyr6L/ http://macpro202020.ir/Bannana/ http://rorgerthatla.ir/apple/ http://wronuilaskz.ir/GREEN/

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات