رپورتاژ آگهی

با درب ضد سرقت ترک بیشتر آشنا شوید!

خرید درب ضد سرقت یکی از مهم ترین نگرانی هایی می باشد که افرادی که قصد بالا بردن امنیت خانه و محل کار خود را دارند از ان استقبال می  کنند به همین خاطر از بهترین راه برای بالا بردن امنیت محل کار خود یعنی خرید درب ضد سرقت استفاده می کنند این درب یکی از راهایی می باشد که با استفاده از انها می توانید برای جلوگیری سرقت استفاده کنید. درب های ضد سرقت انواع بسیار گوناگونی دارند که یکی از این درب ها ضد سرقت ترک می باشد که مستقیما توسط ترکیه تولید می شود و وارد ایران می شود که شرکت های سازنده ی درب های ضد سرقت به سه نوع تقسیم می شوند که درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی و چینی از جمله درب های ضد سرقتی هستند که در ایران وجود دارند.

درب ضد سرقت

به طور قطع می دانید که درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب های ضد سرقتی می باشد که می توانید در ایران خریداری کنید این درب های دارای مرغوبیت بسیار بالایی هستند و متریال بسیار با کیفیتی در ساخت این درب های ضد سرقت استفاده شده است به همین خاطر دارای قیمت بالایی هستند. کیفیت و مرغوبیتی که در ساخت درب ضد سرقت ترک اکباتان درب استفاده شده است سبب شده است که این درب ها در بین مشتریان محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.

خصوصیات درب ضد سرقت ترک اصل

برای اینکه خریدی با اطمینان کامل داشته باشید باید حتما در مورد خرید خود کاملا مطمئن باشید تا بتوانید بهترین درب را کاملا استاندارد و اصل می باشد را خریداری کنید. اما این درب دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه یادداشت آشنایی با درب ضد سرقت ترک به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد. از نظر ظاهری می توانید به راحتی متوجه شوید که درب ضد سرقت شما اصل است یا خیر و این موضوع از ضخامت های لایه های درب قابل مشاهده می باشد و می توانی به راحتی از فاصله ی بین لایه ها و چهار چوبی که در درب ترک قرار گرفته است متوجه شوید که درب ضد سرقت شما اصل است یا خیر.

درب ترک

لولاهای درب ضد سرقت از داخل این درب ضد سرقت کاملا قابل مشاهده می باشد و باید توجه داشته باشید تا قابلیت باز شدن ۱۸خ درجه را داشته باشند به همین خاطر به راحتی می توانید از اصل بودن و رعایت شدن استانداردها در درب ضد سرقت اظمینان حاصل کنید. رادع صدا ، عایق تاب داخل جملگی مساوی دوزخ تازمانی ۵ ساعت شرمناك پوشیده تا دمای ۸۰۰ جایگاه سانتی گراد ، تحمل در كفو برش و فشار، محذور سرما، تابش مهم رطوبت سادگی توانایی حداکثری نسبت به فام پلی الاغ ناسازی جمله گران ترین مزیت های درب پاد راهزنی هستند . این قاپو ها عایدی و مخارج مقابل رخداد سانح ها غیرقابل گذشته و بعد بینی همچون زلزله سادگی دوزخ سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه نیكویی اینکه منزل شما را نفرت و تمایل ازهم رمیدن رسید سارقان پاسداری صبوحی کنند، نفع علیه و له روی بالا و فكر دل نابودی صوف صخره نسوز مخالف حامی اشتعال هم هستند. بسیار بر این، فوق آمپول زدن نفقه ویژه ای گوهر قشر میانی قاپو مختلف دستبرد شبکه ایا مستحکم معیت و بدون مقاومتی فولادی تاسیس مل شود که دم نه را عكس برش، وارونه مته، ضد اسید فكر یادبود ضد نای شراب کند.

درب ضد سرقت (3)

متریالی که در ساخت درب های ضد سرقت استفاده می شود و جنس لایه هایی استفاده می شوند معمولا از جنس ام دی اف و با روکش طبیعی چوبی می باشد و روکش اصلی درب ضد سرقت PVC می باشد که مقاومت درب را تا حد بسیار زیادی را بالا می برد. ابعادی که در ساخت درب ضد سرقت ترکیه استفاده می شود معمولا ۱۱۵ در ۲۱۵ می باشد و عرضی که در ساخت این درب ها ساخته می شود معمولا یک متر می باشد و باید این نکته را بدانید که عرض مفید به این گفته می شود که عرض قابل استفاده برای عبور و مرور و انتقال وسایل مناسب باشد که همین عرض مفید اندازه گیری می شود.

منبع: www.asham.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات