اخبار فوتبال

حمله محمود فکری به مجیدی و شکل بازی استقلال | قربانی: با این روند نمی شود به قهرمانی امیدوار شد

به گزارش  ورزش سه ، محمود فکری سرمربی پیشین استقلال یکی از منتقدان سرسخت فرهاد مجیدی در ماه های گذشته بوده است. فکری که مصاحبه های تندی را علیه مجیدی انجام داده بود، حالا بعد از دیدار با الهلال که با شکست آبی پوشان همراه بود بار دیگر علیه کادر مستقر آبی‌ها موضع تندی گرفت .

 

سرمربی سابق آبی ها در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” نکات مختلفی را بیان کرده و طبق معمول پای لشگر مجازی او را نیز به میان کشیده است.

 

**کادری که ۳ جام از دست داده، چه فرصتی می خواهد؟

از شب گذشته مصاحبه های پیشکسوتان را می بینم و همه به به و چه چه می کنند! همه تعریف می کنند و می گویند فرصت بدهید. چه فرصتی؟ کادری که ۳ جام را از دست داده، چه فرصتی باید به او داده شود؟

 

**با ارتش فحاش نمی توانند جام بگیرند

با ارتش فحاش درست کردن شاید دوران ماندن را زیاد کنند اما باید با این افراد جام هم بگیرند. استقلال تیمی نیست که یکی یکی جام ها را از دست بدهد و بعد بگویند مدیریت ایراد داشته، وزیر ایراد داشته است. بگویند فکری بعد از بازی یک استوری می گذارد و مصاحبه می کند. به نوعی بخواهند باخت ها را گردن یک نفر دیگر بیندازند.

 

**امیدوارم مدیران استقلال شهامت داشته باشند

اینها از سادگی مردم و پیشکسوتان سوءاستفاده می کنند و فعلا می تازند! در حالی که حق استقلال نیست این شکلی اداره شود. امیدوارم مدیران استقلال شهامت داشته باشند و تصمیماتی که به سود استقلال است، بگیرند.

 

 **مثل زمان ما با فضای مجازی تصمیم می گیرند

زمانی که ما بودیم تصمیمی گرفتند تا فقط فضای مجازی و رسانه ای را آرام کنند. الان هم آنگونه تصمیم می گیرند. هرچه فضای مجازی بخواهد اجرا می کنند. در حالی که حق استقلال نیست.

 

 **پرسپولیس بود، الهلال را شکست می داد

اینکه استقلال از قبل بازنده باشد و بگویند می دانستیم می بازیم، عجیب است. اگر پرسپولیس به الهلال می خورد، شک نکنید برایش مشکل ساز می شد. من احساس می کنم آنالیزی نسبت به آن تیم صورت نگرفته بود. اینکه چه ضعف هایی داشت. فقط بازیکنان را ترساندند و گفتند الهلال بازیکنان گرانقیمت دارد. در حالی که قیمت بازیکن که به داخل زمین نمی رود.

 

**هرکس انتقاد کند، به او فحاشی می شود

نفراتی دیروز به زمین رفتند که تجربه کافی نداشتند و می توانستند نفرات باتجربه تری را به زمین بفرستند. نفراتی که در آسیا بازی کرده بودند. من فکر می کنم استقلال به اشتباهات خودش باخت. متاسفانه می بینم همه تعریف می کنند. البته اگر انتقادی کنند ارتش فحاش به آنها فحاشی می کند. آنها اجازه نمی دهند کسی انتقاد کند و حرفی بزند. اگر قرار باشد همه از اینها تعریف کنند نتایج هم از حالا مشخص است. با انتقاد است که ایرادها مشخص می شود.

**هیچ آنالیزی از الهلال نکرده بودند

زمانی که ما در استقلال بودیم تراکتور را در زمین خودش بردیم و می دانستیم با پرس از جلو پیروز می‌شویم. در بازی با گل گهر هم همین کار را کردیم و بردیم. بعد از بازی با تراکتور گفتند اشتباهات خط دفاع تراکتور بوده است. بعداز گل گهر هم گفتند اگر رشید مظاهری نبود استقلال پیروز نمی شد. در حالی که الهلال را آنالیز می کردند و پرس از جلو انجام می دادند و استقلال با ترس وارد زمین نمی شد می توانستند برنده از زمین خارج شوند. اینکه می گویند استقلال بازی خوبی انجام داد را متوجه نمی شوم. کجای این بازی خوب بود؟الهلال آنقدر قدرتمند نبود که بزرگش کنند و بازیکنان بترسند.

 

**می خواستند فرار روبه جلو داشته باشند

به نظر من بازی قابل قبول نبود. استقلال از قبل باخته وارد زمین شد. چون یکسری صفحات که حامی این دوستان هستند می خواستند فرار روبه جلو داشته باشند. اگر می بردند می گفتند کار بزرگی کردیم. اگر باختند هم بگویند این تیم خیلی قوی بوده و بازیکنان میلیاردی داشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات