اخبار فوتبال

جزئیات دلایل جدایی هافبک استقلال/ پای رقم نجومی در میان نبود!

 

مسعود ریگی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مسعود ریگی ادعای معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص پیشنهاد نجومی به استقلال را رد کرد تا چالشی تازه در این خصوص ایجاد شود.

به گزارش  مهر، ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال که این روزها فعال‌ترین عضو این باشگاه در رسانه‌هاست، شب گذشته و در حالی که انتظار می‌رفت مدیر عامل یا رییس هیات مدیره استقلال در اولین برنامه زنده در رسانه ملی حضور یافته و در راستای دلجویی از هواداران بابت حذف از آسیا عذر خواهی کند، روی آنتن آمد.

 

معاون اجرایی باشگاه که بیشتر سعی در توجیه شرایط داشت، در خصوص نقل و انتقالات که به زعم کارشناسان قابل قبول نبوده، توجیهاتی داشت و که مهم‌ترین آن پیشنهاد نجومی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد از سوی ریگی بود؛ که این ادعا بلافاصله با واکنش پیامکی ریگی به مجری برنامه مواجه شد و هافبک پیشین آبی پوشان که بی حاشیه ترین و کم حرف ترین بازیکن فوتبال ایران است، این ادعای معاون را تکذیب نمود.

 

در این خصوص خبرنگار مهر پیگیری‌های لازم را کرد و مشخص شد مسعود ریگی هرگز مذاکراتی مستقیم با مدیران استقلال نداشته و مذاکرات وی تنها از طریق مدیر برنامه وی پیش رفته.

پایان ریزش مو و رشد مجدد مو (با مجوز بهداشت) ارسال عدد ۲ به ۰۹۱۴۶۳۴۲۳۱۷ سفارش محصول

 

مدیر برنامه مسعود ریگی نیز در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: تنها یک بار مستقیم به خاطر ریگی مذاکره کردیم که در جلسه مذاکره اصلاً معاون اجرایی باشگاه حضور نداشت. در آن جلسه هم ما هیچ پیشنهاد مالی ندادیم و این باشگاه استقلال بود که به ما پیشنهاد مالی داد. البته این را کتمان نمی‌کنم که این پیشنهاد کمتر از حد انتظار بود، اما هم برای ما و هم برای آنها قابل رایزنی و به نتیجه رسیدن بود.

 

مدیر برنامه‌های رسمی مسعود ریگی گفت: پس از دریافت پیشنهاد استقلال، بدون آنکه پیشنهادی بدهم تمدید قرارداد را موکول به جلسه بعدی با حضور ریگی کردم. جلسه‌ای که هرگز برگزار نشد. چند روز بعد که برای عقد قرارداد بازیکن دیگری در باشگاه استقلال بودم، پس از نهایی شدن قرارداد این بازیکن جدید تمدید ریگی را هم پیگیری کردم که هرگز پاسخ روشنی به من ندادند. البته که تا آن روز خیلی زود بازیکنی به جای ریگی گرفته بودند تا این حس ایجاد شود که آنها اصراری هم بر حفظ ریگی ندارند و این حس به خود ریگی هم منتقل شد تا علیرغم میل باطنی‌اش از این تیم جدا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات