رپورتاژ آگهی

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه

راهکارهای افزایش امنیت منزل

روش های زیادی برای افزایش امنیت ملک و منزل وجود دارد که شما باید در عصر امروز و زندگی شهری از آن ها استفاده کنید در غیر این صورت خطرات زیادی در انتظار خانه شما خواهد بود.

از جمله مواردی که همواره باید به آن توجه کنید استفاده از درب ها و پنجره های ضد سرقت است، در واقع این دو مورد اولین راه های نفوذ سارق و دزد به خانه شماست.

https://backority.ir/images/997861.jpg

درب های ضد سرقت با کیفیت های مختف و قیمت های متفاوت از شرکت های گوناگون و برند های پرتعداد در بازار موجود هستند، البته که هر چه قیمت این درب ها بالاتر باشد، احتمالا کشور مبدا تولید، نوع چوب، ساختار داخلی و مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی کاملا متفاوت است.

در این بین باید گفت که پنجره های ضد سرقت یا به صورت مستقیم در بازار موجود هستند و یا شما برای پنجره های قدیمی تان از حفاظ های فلزی استفاده می کنید.

البته این حفاظ ها عموما ساختار یکسان و میله ای شکلی دارند و خیلی بین آن ها تفاوتی وجود ندارد. قیمت انواع پنجره های ضد سرقت نیز مانند درب های ضد سرقت بسته به طراحی و نوع و صد البته کشور سازنده کاملا متغیر است.

  https://backority.ir/images/696162.jpg

استفاده از حفاظ دیوار حصار

هم برای آپارتمان ها، ویلا ها و ساختمان های مسکونی خارج و یا داخل شهر استفاده از حفاظ دیوار یک لازمه اساسی است، مثلا می توانید بخش بلند و حدود دو متری اطراف دیوار و حصار ساختمان خود را با استفاده از حفاظ های فلزی در برابر نفوذ سارق مقاوم سازید.

به این صورت است که سفارش از سوی شما دریافت شده، نوع حفاظ فلزی مشخص شده و پس از آن نیز پروسه ساخت شروع می شود، پس از آن عملیات نصب انجام خواهد شد.

شما می توانید انواع این حفاظ ها را در اطراف و سطح شهر مشاهده کنید، برخی از آن ها امنیت بیشتری دارند و برخی مدل ها نیز کیفیت بالاتری دارند، عموما قیمت اولین عامل و فاکتور تعیین کننده برای ما ایرانی ها است.

در این مورد نخست با کیفیت دقت کنید تا در آینده با صدمات و ضرر های سخت روبرو نشوید، به عنوان مثال بهره گیری از حفاظ شاخ گوزنی گزینه ایده آلی است. این حفاظ به شکل شاخ گوزن طراحی شده و بخش های بالایی آن کاملا تیز هستند.

پس امکان ورود شخصی از روی آن ها به داخل ملک تقریبا به کم ترین حد می رسد.

افزایش امنیت ملک با حفاظ های شاخ گوزنی

این فلز ها به بیرون داخل حصار خم شده اند و همین امر موجب می شود که حرکت از روی آن ها سبب آسیب شود، تراکم بالایی نیز باید در این نوع حفاظ استفاده شود و اینجاست که شما باید به نمونه کار ها و ساخته های یک شرکت دقت کنید تا تضمینی داشته باشید بر بهترین کیفیت در کنار قیمت ایده آل.

حتی شما این حفاظ ها را می توانید در بخش های بیرونی حصار ها و فنس ها، پنجره های ساختمان های مسکونی، تجاری و دفاتر استفاده کنید، بخصوص اگر حصار در منطقه ای خالی از سکنه است، مثلا اگر صاحب یک ویلا در خارج از شهر هستید همین حالا در کنار تمامی تدابیر امنیتی باید به فکر حفاظ های شاخ گوزنی باشید.

این حفاظ ها از چند نظر بهتر از دیگر گزینه ها هستند، نسبت به قیمتشان امنیت بالاتری را به وجود می آورند.

ضمن این که ساخت آن ها سریع تر انجام می گردد و نیاز به نگه داری خاصی ندارند، نقطه جوش در این حفاظ ها باید با کیفیت باشد در غیر این صورت پس از مدتی دچار آسیب می شوند.

  https://backority.ir/images/352333.jpg

استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر

دزدگیر ها یکی از محبوب ترین گزینه های حال حاضر برای بهبود امنیت یک ملک هستند، سنسور های آن در بخش های مختلف ساختمان مسکونی و یا دفتر نصب می شود و در صورت ورود هر شخص در زمانی که دزدگیر فعال است، سنسور ها تشخیص شی اضافه را ثبت کرده و در نهایت آژیر به صدا در می آید.

مدل های جدید تر امکان قطع اتصال را از سارق سلب می کنند و از این رو می توانند باعث افزایش سطح امنیت ملک و ساختمان شوند.

اما در صورتی که از ملک مورد دور هستید و یا ویلای شما خارج از شهر و یا استان است، قطعا فایده زیادی نخواهد داشت.

دوربین های مداربسته نیز در حال حاضر بیشترین استفاده را در بین مردم دارند، بخصوص این که امکان کنترل از راه دور نیز به آن ها افزوده شده است و شما می توانید هر جا که هستید به آی پی های دوربین خود وصل شده و تصاویر را زنده بررسی کنید. البته برای قطع اتصال برق نیز باید چاره ای اندیشید.

اما به هر حال هر کدام از این موارد تکمیل کننده دیگری است و قطعا استفاده یکی از آن ها به تنهایی کافی نیست.

استفاده از نورپردازی اصولی

بخش های تاریک اطراف خانه و ملک شما همواره خطرناک هستند، بهتر است نورپردازی لازم و اصولی را در این مناطق انجام دهید تا مشکلی در این مورد نیز ایجاد نشود، بخصوص اگر پنجره و یا در خانه شما در این بخش قرار دارد.

فراموش نکنید که همواره تاریکی بهترین حالت برای عبور از درب ها و پنجره ها است، شما می توانید در اطراف پنجره نیز از حفاظ های شاخ گوزنی استفاده کنید، این حفاظ ها به دلیل استفاده از فلز قطعا عبور را سخت تر خواهند کرد، همین طور فضای اطراف خانه خود را نیز تا حد امکان خالی از درخت، گلدان و… قرار دهید.

بررسی نکردن ورودی های یک خانه قطعا بزرگ ترین اشتباه است، سعی کنید تا به صورت دوره ای و هر چند سال یک بار و در صورتی که به تازگی صاحب یک ملک و یا واحد آپارتمان شده اید، قفل درب را تعویض کنید. در این صورت استفاده از قفل های الکترونیکی نیز ایده بسیار خوبی است که البته کمی قیمتش بالا است.

از عملکرد صحیح سیستم های امنیتی نیز به صورت دوره ای اطمینان حاصل کنید.

  https://backority.ir/images/71964.jpg

روش های ایمن سازی ملک و محل کار

استفاده از پنجره های بزرگ و درب های ورودی بی کیفیت بسیار مشاهده می شود که در درجه اول عده ای برای زیبایی و همین طور هزینه کم درب ها از آن ها استفاده می کنند، اما اگر نگاهی هوشمندانه داشته باشیم متوجه می شویم که استفاده از درب های ضد سرقت با کیفیت مشکلات را تا حد زیادی حل می کند، چون پس از پنجره ها و در آپارتمان ها اولین راه ورود به ملک همین مورد است.

حسگر ها نیز می توانند تشخیص ورود و یا خروج افراد را در لحظه ثبت کرده و با مصرف کم ترین برق و یا با اتصال به UPS ها، این مورد را به شما که صاحب ملک هستید اطلاع دهند.

گاو صندوق ها نیز یکی از بهترین موارد برای نگه داری اسناد مهم، پول و البته اشیاء قیمتی هستند، اما تا حد امکان موارد گران قیمت و مهم را در خانه نگه داری نکنید و سعی کنید آن ها را به صندوق های امانت بسپارید تا خدایی نکرده مشکلی رخ ندهد.

حتی در صورتی که خودرویی در پارکینگ است از قفل فرمان و موارد این چنینی استفاده کنید تا خطری آن را تهدید نکند. تمامی این مسائل در کنار حفاظت از راه های ورودی به افزایش امنیت خانه شما کمک می کنند.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات