رپورتاژ آگهی

کاربرد آر وی جی چیست؟

آر وی جی تکنولوژی جدیدی است که برای تصویر برداری در صنعت پزشکی استفاده می شود. این تکنولوژی مزیت هایی نسبت به تصویربرداری ساده با استفاده از اشعه ایکس دارد که در ادامه به ان اشاره می کنیم. قیمت یونیت دندانپزشکی نیز از دیگر مواردی است که در وب سایت دنتی شاین به ان اشاره شده است.

RVG یا رادیوویزیوگرافی یک تصویر اشعه ایکس داخل دهانی است که به صورت دیجیتال ثبت می شود. این یکی از مدرن ترین روش های عکس برداری است که به لطف آن دندانپزشک می تواند به راحتی موادی را برای تجزیه و تحلیل وجود بیماری ها و ویژگی های نیش بیمار بدست آورد. تصویر پانوراما RVG دقیق تر از تصویر روی فیلم است، تنها چند ثانیه طول می کشد، و تصویر را می توان با دقت بر روی صفحه نمایش کامپیوتر در هر زاویه ای تجزیه و تحلیل کرد.

دوره چنین معاینه ای ساده است. این شامل قرار دادن یک حسگر ویژه در دهان بیمار است. پس از چند لحظه، پزشک تصویری را روی صفحه نمایش می بیند که می تواند با نیازهای معاینه تنظیم شود. پردازش عکس‌های RVG امکان روشن‌کردن یا کم‌نور کردن آسان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، رادیوویزیوگرافی به شما این امکان را می دهد که به تعداد مورد نیاز خود عکس بگیرید. این برای یک اشعه ایکس سنتی بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های متمایز تست RVG، حداقل دوز تابش در مقایسه با معاینه استاندارد است که آن را بسیار ایمن می کند. حتی اگر معاینه چندین بار انجام شود، میزان پذیرفته شده تابش اشعه ایکس بسیار کمتر از اشعه ایکس سنتی خواهد بود.

نگرش بیمار

بیماران عموماً ایده خوبی در مورد عملکرد کلینیک های دندانپزشکی ندارند. با این حال، تفاوت فاحشی بین فیلم های معمولی و رادیوگرافی دیجیتال وجود دارد که برای بیماران قابل درک است. بیماران اغلب از سرعت نمایش تصویر بر روی صفحه کامپیوتر شگفت زده می شوند. آموزش به بیمار زمانی آسانتر و شهودی می شود که بیمار بتواند ببیند که تصویر قابل پردازش، بزرگنمایی و تمرکز است. همچنین، به آن‌ها تأیید می‌کند که دندانپزشکی که از فناوری بهتری استفاده می‌کند، ممکن است بتواند تشخیص بهتری بدهد.

اتاق تاریک را فراموش کنید

یک تاریکخانه ایده آل باید ابعادی حداقل ۴×۵ فوت داشته باشد، ضد نور باشد، دارای چراغ ایمن با فیلتر GBX-2 قرمز، مخازن پردازش دارای محلول های حفظ دما، دماسنج، تایمر برای پیگیری زمان های پردازش و قفسه های خشک کن و سپس نگهداری از محلول ها و دوباره پر کردن منظم می آید. این مقدار زیادی تعمیر و نگهداری و نظارت منظم است که باید انجام شود تا یک تاریکخانه قابل کار حفظ شود.

ما شاهد تغییرات متعددی در جهان بوده‌ایم که زندگی را افزایش می‌دهند که با استفاده از فناوری ممکن شده است. تولد ایمیل امکان انتقال حجم زیادی از اطلاعات را در عرض چند ثانیه فراهم کرد که با استفاده از حروف امکان پذیر نبود. عکاسی دیجیتال دنیایی از امکانات را در قلمرو عکاسی باز کرد که برای دنیای آنالوگ دور از دسترس بود. به طور مشابه، تغییر از فیلم های اشعه ایکس به رادیوگرافی دیجیتال باید اتفاق بیفتد تا بتواند تمام مزایای تصویربرداری را با حداقل آسیب برای بیمار، دستیار و پزشک در بر گیرد. خرید RVG در دندانپزشکی ممکن است یک سرمایه گذاری اولیه سنگین باشد، اما مزایایی که می توان در طول زمان به دست آورد بسیار ارزشمند است.

قیمت یونیت دندانپزشکی

چگونه یونیت دندانپزشکی را انتخاب کنیم؟ طبقه بندی تجهیزات حرفه ای دندانپزشکی

اگر هنوز نمی دانید چگونه یونیت دندانپزشکی را برای مطب خود انتخاب کنید، باید با ویژگی های اصلی آنها آشنا شوید. آنها را می توان با توجه به پارامترهای مختلف طبقه بندی کرد:

بر اساس نوع بلوک دندانپزشکی

مدل های پایین دارای مزایایی مانند: آزادی حرکت بسیار بیشتری را برای دندانپزشک فراهم می کند. مضرات آنها: پزشک باید مطمئن شود که نوک آن از محل تثبیت خارج نمی شود. برترین مدل های ابزار دندانپزشکی دارای مزیت مکانیسم بازگشت ابزار مناسب و عیب آستین های محدود، که می تواند برای دندانپزشک ناراحتی ایجاد کند، حرکات او را در حین کار محدود می کند. همچنین تاسیسات مطب دندانپزشکی بر اساس نوع دستگاه می تواند ثابت و قابل حمل باشد. در سیستم های قابل حمل، ناحیه پزشک به صندلی بیمار متصل نیست، در حالی که در سیستم های ثابت، هر دو ماژول به طور صلب به یکدیگر متصل می شوند.

بر اساس اندازه پشتی

صندلی می تواند یک الگوی پشتی معمولی یا یک مدل پشتی پهن برای راحتی بهتر بیمار باشد. مدل پشت پهن معمولاً گران‌تر است، اما هنگام کار روی چنین مدل‌هایی، راحتی خود را بررسی کنید.

سیستم های نور بالای سر

سیستم‌های نور می‌توانند سوئیچ دستی خاموش یا سنسور حرکت باشند. برای کنترل بهتر عفونت، سنسور حرکت بدون لمس باید ترجیح داده شود. صندلی های پیشرفته دارای سیستم نور LED بر روی نور هالوژن معمولی هستند، زیرا LED گزینه بهتری برای انتخاب سایه است زیرا نورهای لوله طبیعی را تقلید می کند و باعث پخت موادی مانند کامپوزیت ها نمی شود.

اکنون صندلی هایی با سیستم نور متصل به سقف نیز موجود است. این باعث می شود صندلی کمتر حجیم باشد و ظاهر آن کمتر ترسناک باشد، با این حال، این گزینه را تنها در صورتی انتخاب کنید که مطمئن باشید در آینده موقعیت صندلی دندانپزشکی خود را تغییر نمی دهید.

حال به وب سایت دنتی شاین به ادرس dentyshine.com مراجعه نمایید و از کاتالوگ محصولات نو و دسته دوم انها دیدن نمایید.

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/%d8%a2%d8%b1-%d9%88%db%8c-%d8%ac%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات