اخبار ورزشی

اعتراض ارسلان کاظمی به سلایق شخصی در تیم ملی بسکتبال

ارسلان کاظمی در گفت و گو با ایسنا، درباره باخت تیم پتروشیمی بندر امام مقابل شیمیدُر تهران در هفته چهاردهم لیگ‌برتر بسکتبال، توضیح داد: به هر حال بازی همیشه برد و باخت دارد ولی به نظر من در این بازی شیمیدُر بهتر بازی کرده و آماده‌تر ظاهر شد. فکر می‌کنم آماده‌تر از تیم ما بودند و حساب شده بازی کردند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا در بازی مقابل شیمیدُر زمان کمی را درون زمین حاضر شد؟ توضیح داد: اگر کم بازی کردم با صلاح دید کادرفنی بود و مصدومیتی وجود ندارد.

 

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد دلایل فنی باخت این تیم مقابل شیمیدُر، اظهار کرد: فکر می‌کنم ما در جریان این بازی تمرکز کافی را نداشتیم چون تمرکز ما روی یکسری از بازیکنان بود ولی جریان بازی برعکس پیش‌بینی ما پیش رفت و از بازیکنانی که فکرش را نمی‌کردیم ضربه خوردیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از الان فینالیست‌های لیگ را پیش‌بینی کرد؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم برای این کار زود باشد چون تا آنجا که من شنیدم حتی تیم خودمان که الان صدرنشین است با مشکل بودجه مواجه شده و اکثر تیم‌ها قصد آوردن بازیکن خارجی را دارند. به همین دلیل زود است که بتوان فینالیست‌ها را پیش‌بینی کرد، باید تا بازی‌های پلی‌آف که بعد از عید برگزار می‌شود صبر کنیم.

 

کاظمی در مورد بازی هفته بعد تیم پتروشیمی بندر امام نیز گفت: بازی بعدی ما مقابل تیم ذوب‌آهن خواهد بود که پیش بین ما یک دیدار سخت است. بازی در ماهشهر است اما بازیکنان ذوب‌آهن سخت کوش هستند و بازی سختی پیش رو داریم.

 

نگفته‌ام به تیم ملی نمی‌روم

ملی‌پوش تیم ملی بسکتبال در واکنش به نبودن اسمش بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای پنجره ششم انتخابی‌های جام‌جهانی، گفت: بالاخره هر کسی سلایق شخصی خودش را دارد، مطمئناً یکسری از افراد را که دوست دارد به تیم ملی دعوت می‌کند و یکسری از افراد را که دوست ندارد دعوت نمی‌کند. دفعه قبل وقتی خبرنگاران در این خصوص سوال‌هایی پرسیده بودند، جواب‌هایی مطرح شده بود که بیشتر جنبه دور زدن داشت. مسلماً این بار هم اگر چنین سوال‌هایی پرسیده شود همین پاسخ‌ها مطرح می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات