اخبار فوتبال

سعید آذری خودش را به استقلال پیشنهاد کرد

به گزارش ورزش‌سه، در واقع سعید آذری با زرنگی بدون آنکه نام افراد حاضر در جلسه خود در وزارت ورزش را بیاورد، خود را در راستای همان خبر قرار داد و آن را تایید کرد. بنابراین طبیعی است که همه نگاه ها به سمت او برگردد که بلافاصله بعد از پایان کارش در ذوب آهن بحث حضورش در استقلال یا پرسپولیس شنیده شد.

 

آذری قهرمان سابق وزنه برداری است و در ۳۶ سالگی برای اولین بار مدیرعامل ذوب آهن شده است. او در ابتدا به نظر اهلیت چندانی در فوتبال نداشت اما خیلی سریع نام خود را به عنوان یکی از مدیران موفق در فوتبال ایران جا انداخت. البته دوران آذری و باشگاه ذوب آهن پرفراز و نشیب بوده و حتی منجر به جدایی وی و حضور او در تیم هایی مثل نساجی و استیل آذین شده است. او اما دوباره به ذوب آهن برگشته و دوره تازه این باشگاه بعد از نزول یکی دو ساله، با انتخاب یحیی گل محمدی و ادامه کار او توسط مجتبی حسینی و امیر قلعه نویی و حالا علیرضا منصوریان آغاز شده و ادامه یافته است.

 

 

او چهارشنبه دو هفته پیش توسط هیات مدیره ذوب آهن از سمت خود عزل شد تا کمی بعد نامش برای مدیریت پرسپولیس مطرح شود. اما وزیر ورزش محمدحسن انصاری فرد را بر صندلی مدیریتی سرخ ها گمارد تا آذری بعد از گذشت یک هفته تبدیل به گزینه جانشینی امیرحسین فتحی بشود که تمام تلاش خود را در این روزها برای گرفتن مجوز حرفه ای و بقای استقلال در آسیا انجام می دهد. جالب اینکه به نظر می رسید بعد از پذیرفتن استعفای احمد سعادتمند ظاهرا رای به ادامه کار فتحی داده شده بود، اما آذری با پست اینستاگرامی خود از مسائل پشت پرده، پرده برداشت.

 

مطابق آنچه در پرسپولیس اتفاق افتاد وزارتخانه در این یکی دو روز اقدام به افکارسنجی پیرامون اسم آذری خواهد کرد و اگر همه چیز بر وفق مراد باشد، تغییرات صورت خواهد پذیرفت. این مساله از آنجا غیرقابل انکار است که تایید خود آذری را به همراه دارد. اقدامی که احتمالا با اطلاع از معدل نظرات هواداری و به قصد جلب نظر بیشتر آنها انجام شده است.

 

در این زمینه تنها وزارت ورزش است که جواب را در اختیار دارد. اینکه آیا چنین تغییری در نهایت رخ خواهد داد یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات