اخبار فوتبال

بازیگر محبوب هم به فوتبال می‌پیوندد

پس از موفقیتی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسام به دست آوردند، هالیوود در حال ورود به فوتبال انگلیس است. گزارش‌ها حاکی از آن است که دواین جانسون ملقب به راک، به زودی می‌تواند درگیر یک باشگاه انگلیسی شود، البته در صورتی که پیشنهاد خرید باشگاه توسط ری وینستون پذیرفته شود.

ران مارتین، قصد خود را برای فروش باشگاه ساوتند یونایتد در ماه مارس گذشته اعلام کرد. پس از آن، سایمون جکسون و کریستوفر ترمینز، دو تاجر در اسکس، با ایده خاصی دستان خود را برای خرید ساوتند یونایتد بالا می‌برند: دواین جانسون و ری وینستون را تبدیل به «رینولدز و مک‌الهنی» دیگری کنند.

جکسون و ترمینز با کمپانی تولید «سون باکس پروداکشن» که اتفاقا کمپانی راک است، تماس گرفتند. ایده این است که درست مانند رکسام، آنها هم مستند ساوتند را بسازند؛ تیمی که سال بعد برای ورود به لیگ دو مبارزه خواهد کرد. ساوتند یونایتد فصل گذشته در لیگ ملی که معادل با دسته پنجم فوتبال انگلیس است، هشتم شد. رینولدز و مک‌الهنی در همین فصل تیمشان را به لیگ دو یعنی دسته چهارم انگلیس رساندند.

طرفداران ساوتند از همین الان منتظر ورود راک به شهر هستند و یکی می‌گوید این «بهترین روز زندگی من» خواهد بود. دیگری افزود: «راک و ری وینستون را در ورزشگاه تصور کنید. حتی میلوال هم جرات حمله به این تیم را ندارد.»

مالکان جدید باشگاه پروژه استادیوم جدید را در دست خواهند گرفت که مارتین در طول مدت تصدی خود در تلاش برای تکمیل آن بوده است. مجوز ساخت یک استادیوم ۲۱۰۰۰ نفری در سال ۲۰۲۰ اعطا شد، اما مسائل مالی باعث تجدید نظر در مورد این طرح شد. مجوز نهایی برای زمینی با ظرفیت ۱۶۰۰۰ نفر هنوز صادر نشده است.

برگرفته از سایت خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات