اخبار فوتبال

افشاگری بیرانوند از علت اصلی جذب “منشا” از سوی استقلال

علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت:

خوشبختانه نیم‌فصل دوم را با برد شروع کردیم و به هواداران تبریک می‌گویم. در ۱۰-۱۵ دقیقه اول پدیده عالی بود، اما ما با تمرکز داشتن بهتر شدیم و برد شیرین را به دست آوردیم.

193

وی افزود:

نیم‌فصل دوم واقعاً سخت است همه تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند به نظرم تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

علیرضا بیرانوند در مورد اینکه سردار آزمون گفته بود پنالتی که بیرانوند گرفت با اشاره من بود، گفت:

یعنی با حرف او پنالتی را گرفتم؟ من همیشه قبل از بازی‌ها تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنم مخصوصاً کاشته زن‌ها و پنالتی‌زن‌ها. در جام ملت‌ها هم آنالیز کردم و می‌دانستم به کجا می‌زند. حواسم به سردار نبود و فکر کنم شانس من بود که او را تلویزیون پشت بازیکن ژاپن نشان داد.

علیرضا بیرانوند گفت:

بعد از آن به سردار گفتم روی مخ من نرود. (با خنده) در دیدار با ژاپن قصدم این بود همانجایی که بازیکن ژاپن می‌زند بروم، اما تا دقایق آخرین این ور و آن ور کردم در نهایت نتوانستم توپ را بگیرم. در مجموع دروازه‌بان باید خودش تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد ماندنش در این تیم گفت:

تصمیم گرفتم که بمانم و بهترین عملکرد را داشته باشم. خوشحالم و امیدوارم هوادارانم راضی باشند. امیدوارم امسال در سه جام خوب کار کنیم. رفتن در این شرایط سخت بود، چون تیم‌ها در جریان جام ملت‌ها که ما حضور داشتیم در حال نقل و انتقالات بودند و نمی‌توانستم بروم و با آن‌ها مذاکره کنم، چون باید روی تیم تمرکز می‌کردم در این شرایط اگر تصمیم به رفتن می‌گرفتم اشتباه بود.

علیرضا بیرانوند در مورد حضور عرب در باشگاه پرسپولیس گفت:‌

فکر نمی‌کنم در حال حاضر باشگاه مشکل مالی داشته باشد من قبلاً هم گفتم هر کسی جای گرشاسبی بیاید به قولی نانش در روغن است، چون باشگاه بدهی به کسی ندارد در حال حاضر هم عرب بیشترین تمرکزش این است که قرارداد بازیکنان را به ۵۰ درصد برساند. ما تا الان ۳۵ درصد پول گرفته‌ایم، اما همین پدیده که مالکش هم تغییر کرد و مشکلات زیادی هم داشت ۵۰ درصد از قراردادش را پرداخت کرده، اما پرسپولیس که در سه جام می‌جنگند هنوز بازیکنان ۳۵ درصد گرفته‌اند.

علیرضا بیرانوند در مورد اینکه تقوی گفته بود پرسپولیس حمایت می‌شود، بیان داشت:

او یک پیشکسوت است و من نمی‌توانم جواب کسی را بدهم. امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس جواب او را بدهند ما هم تقوی را به پیشکسوتان پرسپولیس می‌سپاریم.

علیرضا بیرانوند افزود:

از اول فصل تحت فشار بودیم نمی‌دانم چه کار کرده‌ایم که اینقدر تحت فشار هستیم. متأسفانه ما هم نمی‌توانیم چیزی بگوییم.
بیرانوند در مورد رفتن منشا به استقلال گفت: فکر نمی‌کنم منشا آنطور که می‌خواست انتخاب کرده باشد و جذب او برای کوبیدن پرسپولیس بود سخت بود که این بازیکن به استقلال برود و اصلاً استقلالی‌ها روی او فکر نمی‌کردند.

وی در مورد اینکه چرا باید پرسپولیس زمین زده شود، عنوان کرد:

نمی‌دانم ما که زورمان به کسی نمی‌رسد، چون حرف بزنیم محروم می‌شویم تنها کاری که می‌کنیم این است که با پیروزی جواب حاشیه‌سازان را بدهیم. امسال هم خوشبختانه با جذب بازیکنان خوب سال پرسپولیس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات