اخبار فوتبال

گل‌محمدی: استقلال تاجیکستان قرعه سختی برای هر تیمی بود

 

یحیی گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس گفت: به اعتقاد من دیدار با استقلال تاجیکستان برای هرتیمی سخت است چرا که زمین چمن مصنوعی و حضور هواداران و انگیزه بالای تیم استقلال، کار را سخت کرده بود.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، با تشکر از میزبانی تاجیکستانی‌ها گفت: خاطرات خیلی خوبی از این کشور داریم و با خاطرات خوبی این کشور دوست را ترک خواهیم کرد. در مجموع بازی خوبی برای‌مان بود. کنترل باز در اختیار ما بود و توانستیم پاس‌های زیادی بدهیم و گردش توپ خوبی داشته باشیم. به جز چند کرنر و ضربه ایستگاهی، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی خوب بودیم.

 

اوی به شرایط این مسابقه و به خصوص زمین چمن مصنوعی و حضور هواداران اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من دیدار با استقلال تاجیکستان برای هر تیمی سخت است چرا که زمین چمن و حضور هواداران و انگیزه بالای تیم استقلال کار را سخت کرده بود. با این حال ما بر همه مشکلات غلبه کردیم و یک بازی شناور و رو به جلو با تعداد پاس‌های زیادی به نمایش گذاشتیم.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: من از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. در شرایط سختی بازی کردند و فکر می‌کنم با توجه به وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه، استقلال قرعه سختی برای هر تیمی بود. با توجه به حضور هواداران هم هر تیمی کار سختی در این ورزشگاه دارد. ما این کار سخت را انجام دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی با غیرت و مردانه بازی کردند و این برد را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می کنیم.

پایان ریزش مو و رشد مجدد مو (با مجوز بهداشت) ارسال عدد ۲ به ۰۹۱۴۶۳۴۲۳۱۷ سفارش محصول

 

گل‌محمدی با اشاره به کار بزرگ بازیکنانش در این دیدار گفت: ما به برکت حضور هواداران و غیرت بازیکنان این دیدار را بردیم و اگر غیر از این بود، نتیجه دیگری رقم می خورد. ما یک ماه دیگر باید در همین مسابقات به میدان برویم و باید به خوبی ریکاوری کنیم و بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم چرا که لیگ داخلی ما شروع نشده است و از سوی دیگر به علت بازی‌های ملی، بازیکنان خودمان را در اختیار نداریم. این مسائل کار را سخت می‌کند چرا که در دور بعد تیم‌ها قوی‌تر هستند. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای مرحله بعد داشته باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: به نظرم سلاح پنهانی ما بازیکنان بودند. هر چه از سختی کار بگویم، کسی درک نمی‌کند. من می‌دانم بازیکنان ما با چه شرایط سختی کار می‌کنند. لیگ ما تعطیل بود. بازی تدارکاتی و ملی‌پوشان را نداشتیم. چمن ورزشگاه و حضور هواداران برای هر تیمی وحشتناک بود که برابر استقلال بازی کند. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند. من فقط می‌توان یک تشکر خشک و خالی انجام دهم و کاری از دستم بر نمی‌آید. امیدوارم هواداران قدر این بازیکنان را بدانند که قطعا می‌دانند و ان‌شاء‌الله باشگاه قدردان زحمات بازیکنان باشد.

پیشنهاد ویژه
  • نرم افزار پلاک خوان,کنترل تردد,پلاک خوانکنترل تردد خودرو بدون نیاز به نیروی انسانی
  • ارز دیجیتال,خرید و فروش ارز دیجیتال,بیت کویندوستات رو معرفی کن و کمسیون دریافت کن
  • مشاوره زناشویی,مشاوره تحصیلی,درمان استرساسترست رو با مشاوره آنلاین درمان کن

 

وی در پاسخ به این که آیا تیمش می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ تصریح کرد: ما یک تیم خوب داریم. از نظر امکانات قابل مقایسه با خیلی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان نیستیم ولی به تیم خودمان ایمان و باور داریم و و از طرفی هواداران با انرژی مثبت خود، انگیزه فوق‌العاده‌ای به ما می دهند. ما چیزهای خوبی برای انگیزه گرفتن داریم و جان‌مان را برای هواداران می‌دهیم و از هیچ کوششی نمی‌گذریم و تلاش می‌کنیم دل آن‌ها را شاد کنیم و این بزرگ‌ترین انگیزه ما است. بازیکنان نشان دادند که عاشقانه هواداران را دوست دارند و برای ادامه کار بسیار باانگیزه هستیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات