رپورتاژ آگهی

کرم دست ساز پاستور | کرم پاستور اصل و تقلبی

کرم های پاستور اصلی و کرم دست ساز معجزه

کرم پاستور اصل و تقلبی

آگاهی درباره نوع پوست در داشتن زیبایی دو چندان بسیار موثر است چرا که استفاده از لوازم آرایشی نامناسب منجر به مشکلات پوستی از قبیل آکنه، خشکی، لک و … می شود و ظاهر پوست را بدتر می کند.

پوست انسان یکی از مهم‌ترین ارگان‌های بدن است که در طول روز با آلودگی و استرس زیادی مواجه می‌شود. بنابراین خیلی خوب است که در پایان روز مراقبت از پوست را در برنامه‌ی شبانه‌ی خود قرار دهیم.

این روز‌ها انواع کرم‌های دست ساز شب و روز با برند‌های متعدد در فروشگاه‌ها وجود دارند که بسیاری از آنها دارای مواد شیمیایی مضری بوده و می‌تواند به پوست آسیب برساند.

یکی از بهترین راه‌های محافظت از پوست استفاده از محصولات و ماسک‌های خانگی است.ما به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا برای تمیزی پوست از یکی انواع صابون دست سازتریاک استفاده نمایید.
 آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که شک کنید پوستتان خشک، چرب یا حساس است اما آیا واقعا نوع پوست خود را می شناسید؟

آگاهی درباره نوع پوست در داشتن زیبایی دو چندان بسیار موثر است چرا که استفاده از لوازم آرایشی نامناسب منجر به مشکلات پوستی از قبیل آکنه، خشکی، لک و … می شود و ظاهر پوست را بدتر می کند.

 

ساخت یک روتین مراقبت از پوست روزانه و استفاده از صابون تریاک برای شستشو پوست

داشتن یک روتین روزانه مراقبت از پوست بدون توجه به نوع آن، سلامت کامل پوست را تثبیت می کند و مشکلات خاصی مانند آکنه، زخم و قسمت های تیره را بهبود می بخشد.
یک روتین روزانه مراقبت از پوست، چهار گام پایه ای دارد که قسمتی از آن را هنگام صبح و قسمتی را تا قبل از خواب انجام دهید. روتین روزانه عبارت است از:
۱- تمیز کردن با صابون دست ساز :

بعد از شستشو استفاده از تمیز کننده را فراموش نکنید مخصوصا نوعی که پوست را سفت نکند. اگر پوستتان خشک است و آرایش ندارید بیشتر از دوبار یا یکبار در روز آن را تمیز نکنید. پوست خود را طوری نشویید که حس کنید چیزی روی آن باقی نمانده است چون در واقع روغن های طبیعی پوست را از بین برده اید.
۲- سرم ها تقویتی و استفاده از ابرسان دست ساز :

یک سرم با ویتامین C یا فاکتورهای رشد یا پپتیدها برای صبح و زمانی که زیر نور خورشید قرار می گیرید، انتخاب مناسبی است. برای شب نیز، رتینول یا رتینوئید هایی که توسط پزشکتان تجویز شده مناسب هستند.
۳- مرطوب کننده و استفاده از کرم معجزه و کرم پاستور:

پوست های چرب نیز به مرطوب کننده نیاز دارند اما از نوعی استفاده کنید که سبک، ژله ای و غیر کمدوژنیک باشد و یا به عبارت ساده تر منافذ پوستتان را مسدود نکند. اثر بخشی مرطوب کننده ها در پوست های خشک بیشتر است.
۴- ضد آفتاب:

۱۵ دقیقه قبل از اینکه بیرون بروید ضد آفتابی با حداقل ۳۰ SPF استفاده کنید دلیلش هم این است که مدتی طول می کشد تا ضد آفتاب فعال شود. پوست های تیره تر به مواظبت بیشتری در برابر آفتاب نیاز دارند.

ضد آفتابی انتخاب کنید که مناسب نوع پوست و حساسیت های آن باشد و حتما برچسب روی آن را مطالعه کنید چون بعضی از محصولات مانند رتینول و رتینوئید ها فقط باید هنگام شب استفاده شوند.
روتین پوستی برای تمام پوست ها

پوست را هیدراته نگه دارید.

رو بالشتی ها را حداقل هفته ای یکبار تعویض کنید.

قبل از اینکه بخوابید موها را بشویید یا ببندید.

هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید و ۱۵ دقیقه قبل از بیرون رفتن آن را روی پوست بمالید.

با یک روتین ساده و پایه ای شروع کنید تا ببینید پوست چه واکنشی نشان می دهد. همین که از چند روش مطمئن شوید به راحتی محصولات دیگری مانند لایه بردارها، ماسک ها و کرم های درمان نقطه ای پوست برای تقویت سلامت آن را به کار بگیرید.

اگر به دنبال محصولات پوستی دست ساز و کرم دست سازپاستور معجزه اصل وتضمینی روغن خراطین هندی ،انواع صابون دست ساز،صابون تریاک اصل ،شیاف ماریانا ، انواع آبرسان و انواع صابون دست ساز،صابون تریاک اصل،صابون زردچوبه، شامپو تریاک هستید کافیست کلیک کنید .

خانم معجزه اولین تولید کننده و پخش کننده کرم های پاستور اصلی و کرم دست ساز معجزه در استان گلستان می باشد.

مواد تشکیل دهنده کرم پاستور

 

شماره تماس :   ۰۹۳۸۲۱۰۰۹۹۰۰۹۱۱۹۷۵۸۹۰۸

تماس آقایان  : 09115224947

آدرس: استان گلستان ، علی آباد کتول

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات