رپورتاژ آگهی

پرافتخارترین تیم ملی فوتبال جهان

پرافتخارترین تیم ملی فوتبال جهان

فوتبال یکی از ورزش های پرطرفدار در سرتاسر دنیاست. این ورزشِ جذاب، طرفداران زیادی در دنیا دارد و افراد زیادی را برای دیدن بازی های مختلف به سمت خود می کشد. برخی از کشورهای جهان تیم ملی قدرتمندی در این زمینه دارند و توانسته اند افتخارات متعددی را از آنِ خود کنند.

به عنوان مثال کشور فرانسه یکی از کشورهای قدرتمند و محبوبی است که تیم ملی آن در طول تاریخ فعالیت خود افتخارات جهانی و ملی زیادی را به ثبت رسانده است. در این مقاله می خواهیم تیم های ملی جهان را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم کدام یک از آن ها افتخارات زیادی را برای کشورشان رقم زده اند. پس همراه ما باشید.

https://uupload.ir/files/1xs2_0.jpg

پر افتخار ترین تیم ملی در جام جهانی

جام جهانی فوتبال جزء مسابقات حرفه ای فوتبال در دنیا محسوب می شود و هر چهار سال یکبار برگزار می گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ به دلیل جنگ جهانی دوم این مسابقات برگزار نشد.

کشورهای زیادی در این مسابقات حضور پیدا می کنند و تلاش می کنند قدرت تیم ملی فوتبال شان را به رخ دنیا بکشند. در حال حاضر تیم ملی فرانسه آخرین قهرمان این مسابقات بوده و توانسته است عنوان قهرمان جهان را در سال ۲۰۱۸ از آنِ خود کند.

برزیل تنها کشوری است که در تمامی دوره های جام جهانی حضور داشته است. این تیم با ۵ قهرمانی در رده اول قرار دارد و بعد از آن کشورهای همچون ایتالیا، آلمان، آرژانتین و فرانسه قرار می گیرد.

https://uupload.ir/files/dse6_157139527.jpg

کدام تیم فوتبال بیشترین حضور در فینال جام جهانی را داشته است؟

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، تیم ملی فوتبال برزیل جزء بهترین و قدرتمندترین تیم های فوتبال جهان است. این تیم در طول سال ها فعالیت خود توانسته است در همه دوره های جام جهانی حضور داشته باشد. بعد از تیم برزیل، تیم های آلمان، ایتالیا و آرژانتین قرار دارند که به ترتیب ۱۸ دوره، ۱۸ دوره و ۱۷ دوره در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور داشته اند و به خوبی درخشیده اند.

https://uupload.ir/files/si50_a.jpg

ایران چند بار قهرمان جام جهانی شده است؟

https://uupload.ir/files/ozgg_images.jpg

تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم های بین المللی است که زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می کند. این تیم نیز در طول سال ها فعالیت خود توانسته است افتخارات متعددی را از آنِ خود کند و دل مردم ایران را شاد نماید.

اگر اهل فوتبال باشید بدون شک مسابقات مهمی که در آن تیم مان خوش درخشیده است را به خاطر دارید. این تیم یکی از قدرتمندترین تیم های اسیایی به شمار می رود و توانسته است سه بار قهرمان جام ملت های آسیا باشد.

بهتر است بدانید که تیم ملی فوتبال ایران ۵ بار به جام جهانی صعود کرده، اما متاسفانه نتیجه چشمگیری در این عرصه به دست نیاورده است. جام جهانی ۱۹۷۸ کشور آرژانتین، جام جهانی ۱۹۹۸ در کشور فرانسه ، جام جهانی ۲۰۰۶  کشور آلمان ، جام جهانی ۲۰۱۴  کشور برزیل و جام جهانی ۲۰۱۸ کشور روسیه جزء مسابقات جام جهانی بوده که تیم ایران در آن ها حضور داشته است. کارلوس کیروش با دو بار صعود به جام جهانی جزء بهترین سرمربی های ایران به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات