اخبار ورزشی

اتفاق عجیب برای حسن یزدانی در المپیک

شنیدیم با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!

قهرمان دو دوره متوالی جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم در جام جهانی آمریکا برای اولین بار در وزن ۹۷ کیلوگرم تست شد و شکست سنگین و کشتی یک طرفه‌ای را برابر کایل اسنایدر تجربه کرد.

هرچند مربیان تیم ملی از تصمیم خود دفاع کردند اما بسیاری از کارشناسان و اهالی کشتی از جمله اکبر فلاح و عباس جدیدی آن را اشتباه دانستند.

در همین راستا شنیدیم خود کامران قاسمپور هم از این تصمیم و کشتی گرفتن در ۹۷ کیلوگرم راضی نیست و دیگر قصد ندارد خودش را در این وزن تست کند. از آنجایی که ۹۲ کیلوگرم جزو اوزان المپیکی کشتی آزاد نیست بنابراین فقط یک راه پیش پای کامران قاسمپور است و آن هم بازگشت به ۸۶ کیلوگرم است. وزنی که سال‌هاست همشهری‌اش حسن یزدانی در آن کشتی می‌گیرد اما گربه سیاهی به نام دیوید تیلور دارد!

آخرین کشتی یزدانی و تیلور هم با شکست قهرمان نامدار کشورمان به پایان رسید تا پژمان درستکار و مربیان تیم ملی کشتی آزاد را به فکر فرو بروند؛ آیا حسن یزدانی باز هم مقابل تیلور شکست خواهد خورد؟ یا اینکه کامران قاسمپور نمی‌تواند این آمریکایی سرعتی و زیرگیر را مغلوب کند؟

شنیده‌ها حکایت از نسخه جدیدی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد؛ کشتی انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم میان حسن یزدانی و کامران قاسمپور. برنده عضو ۸۶ کیلویی تیم ایران در المپیک پاریس می‌شود و کشتی گیر مغلوب به دو وزن بالاتر صعود خواهد کرد!

به نظر شما حسن یزدانی که از لحاظ قد و قامت و قدرت بدنی کمی نسبت به کامران قاسمپور برتری دارد به ۹۷ کیلوگرم کوچ می‌کند تا همشهری‌اش طلسم دیوید تیلور را بشکند؟! باید منتظر ماند و دید!

برگرفته از سایت خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات