اخبار ورزشی

پایان دوومیدانی قهرمانی آسیا/ مرادی، کیهانی و قنبرزاده هم به مدال نرسیدند

به گزارش ایسنا، در روز آخر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه، امیر مرادی در فینال دوی ۱۵۰۰ متر با رکورد ۳:۴۴.۷۵ دقیقه ضمن ثبت بهترین نتیجه فصل خود به مقام ششمی رسید.

 

او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با رکورد ۳:۴۵.۶۲ به عنوان دومی رسیده بود. مرادی به دلیل سرماخوردگی در دوی ۸۰۰ متر قهرمانی آسیا دوحه هم شرکت نکرد.

 

مسلم نیادوست دیگر نماینده ایران در ماده ۱۵۰۰ متر این مسابقات با ثبت زمان ۳:۴۶.۲۵ دقیقه به عنوان نهمی رسید.

 

۵ هزار متر مردان/ کیهانی نهم و ناصری دهم شدند

حسین کیهانی نیز در دوی ۵ هزار متر با رکورد ۱۳.۵۶.۸۶ ضمن ثبت بهترین رکورد شخصی در جایگاه نهم ایستاد. او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با رکورد ۱۴:۰۸.۶۹ در رده چهارم ایستاده بود. جلیل ناصری هم در این ماده با زمان ۱۴:۱۹.۸۲ ضمن ثبت بهترین نتیجه فصلش پس از کیهانی دهم شد.

 

پرش ارتفاع مردان/ قنبرزاده یازدهم شد

کیوان قنبرزاده قهرمان و رکورددار پرش ارتفاع ایران با توقف در مانع ۲.۱۹ متری در جایگاه یازدهم این مسابقات ایستاد.

 

۱۵۰۰ متر زنان/ دستاربندان پانزدهم شد

تکتم دستاربندان نیز در فینال ۱۵۰۰ متر زنان با رکورد ۴.۳۷.۸۱ بهترین رکورد خود در این فصل را ثبت کرد و در رده پانزدهم قرار گرفت. در این ماده ۱۸ دونده حضور داشتند.

 

پرتاب دیسک بانوان/ کاردان هفتم شد

ژاله کاردان، پرتابگر دیسک بانوان با پرتابی به طول ۵۱.۴۹ متر ضمن ارتقای رکورد شخصی خود به مقام هفتمی دست یافت. در این ماده ۸ پرتابگر حضور داشتند که ورزشکاران چین با رکوردهای ۶۵.۳۶ و ۶۱.۸۷ در رده‌های اول و دوم این ماده ایستادند.

 

این مسابقات از چهارم اردیبهشت به میزبانی دوحه قطر آغاز و امروز به پایان رسید. احسان حدادی و بهنام شیری در پرتاب دیسک تنها مدال آوران ایران در این مسابقات بودند.

 

نتیجه کامل نمایندگان ایران در این مسابقات:

دوی ۸۰۰ متر مردان: علی فهیمی در مرحله مقدماتی دوی ۸۰۰ متر با رکورد ۱:۵۲.۲۳ به نیمه نهایی رسید. او در دور نیمه نهایی با زمان ۱:۵۱.۴۸ دقیقه در جایگاه پنجم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. امیر مرادی دیگر نماینده ایران در این ماده بود که در مقدماتی به دلیل سرماخوردگی انصراف داد.

 

۸۰۰ متر بانوان: تکتم دستاربندان در مرحله مقدماتی با رکورد ۲:۱۱.۵۵ متوقف شد. او رکورد ملی ایران در رده بزرگسالان را که پیش از این در اختیار ساجده فانی با رکورد ۲.۱۲.۵۱ بود را شکست.

 

۴۰۰ متر بامانع بانوان: شهلا محمودی در دور مقدماتی با زمان ۱:۰۰.۰۷ دقیقه متوقف شد و از صعود به دور بعد بازماند.

 

۴۰۰ متر بامانع مردان: مهدی پیرجهان در دور مقدماتی ۴۰۰ متر بامانع با ثبت زمان ۵۰.۳۲ ثانیه راهی مرحله نهایی شد. او در مقدماتی رکورد ملی بزرگسالان ایران را که پیش از این در اختیار رضا ملک پور (۵۰.۶۴) بود شکست. او با ثبت زمان ۵۰.۱۸ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی ایران که پیش از این در مقدماتی ثبت کرده بود، در جایگاه ششم ایستاد.

 

مقدماتی ۱۰۰ متر مردان: حسن تفتیان با ثبت زمان ۱۰.۲۶ ثانیه از مرحله مقدماتی به دور نیمه نهایی صعود کرد. در مرحله نیمه نهایی دوی ۱۰۰ متر با رکورد ۱۰.۲۵ به فینال رسید. تفتیان در فینال مسابقه نداد. فدراسیون دلیل این غیبت را «مصدومیت» اعلام کرده است.

 

پرتاب دیسک مردان: احسان حدادی با پرتابی به طول ۶۵.۹۵ ضمن شکستن رکورد مسابقات قهرمانی آسیا به ششمین مدال طلا خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید. حدادی پیش تر با رکورد ۶۵.۳۸ رکورددار این ماده بود. بهنام شیری نیز با رکورد ۶۰.۸۹ در رده دوم ایستاد.

 

۳ هزار متر مانع مردان: حسین کیهانی، قهرمان طلایی بازی‌های آسیایی جاکارتا در ۳۰۰۰ متر بامانع با ثبت زمان ۸:۳۶.۴۴ دقیقه به عنوان چهارمی رسید. مسلم نیادوست نیز در این ماده با رکورد ۸:۵۸.۹۵ دقیقه در جایگاه نهم ایستاد.

 

۱۰ هزار متر مردان: جلیل ناصری ضمن ارتقای رکورد شخصی با زمان ۳۰:۰۶.۱۶ دقیقه به مقام نهمی دوی ۱۰ هزار متر دست یافت.

 

پرش ارتفاع مردان: کیوان قنبرزاده با عبور از مانع ۲.۱۶ متری در مرحله مقدماتی سوم شد به مرحله نهایی راه یافت.

 

پرتاب وزنه مردان: شاهین مهردلان با ثبت رکورد ۱۸.۷۱ متر به مقام چهارمی رسید.

 

۱۰۰ متر بامانع بانوان: الناز کمپانی با رکورد ۱۴.۱۲ در مرحله مقدماتی متوقف شد.

 

پرش با نیزه بانوان: مهسا میرزاطبیبی با پرش از مانع ۳.۶۰ متری و سه پرش خطا در مانع ۳.۸۰ متری متوقف شد و به کار خود پایان داد.

 

۱۵۰۰ متر مردان: مسلم نیادوست با ثبت زمان ۳:۵۵.۹۳ و امیر مرادی با رکورد ۳:۴۹.۴۳ به مرحله نهایی این ماده رسیدند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات