اخبار ورزشی

فتحی برکنار می‌شود، مدیر وزارتی می‌آید؟!

با وجود شکست استقلال در دربی۹۰ هواداران این تیم از عملکرد فنی آبی‌ها رضایت داشتند و بر‌خلاف انتظار علیه آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم‌‌شان شعار ندادند اما برای چندمین بار در فصل جاری و فصل‌های گذشته شاهد اعتراض شدید هواداران به مدیریت باشگاه و شخص وزیر ورزش و جوانان بودیم. دقایق پایانی بازی استقلال و پرسپولیس، هواداران استقلال یکصدا علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار سر دادند و شعار حیا کن رها کن به جای استراماچونی علیه فتحی سر داده شده و البته وزیر ورزش هم بی‌نصیب نماند.

 

این شعارها در‌حالی سر داده شد که پیش از دربی زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تغییر در مدیریت باشگاه و کادرفنی استقلال در صورت شکست در دربی شنیده می‌شد اما با توجه به حمایت قاطع وزیر ورزش از فتحی بعید به نظر می‌رسید که اتفاقی رخ دهد. سلطانی‌فر چند روز پیش از دربی در نشستی با حضور برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال برای چندمین بار به حمایت از فتحی پرداخته و خواستار همکاری سایر ارکان باشگاه و تیم با او برای موفقیت آبی‌ها شده بود. اما باخت در دربی مسئله‌ای نیست که بتوان از آن ساده گذشت، بخصوص آنکه استقلالی‌ها نتایج خوبی هم نگرفته بودند و در مقابل پرسپولیس ضمن تقویت کادر مدیریتی‌اش لیگ را هم خوب و با قدرت آغاز کرده بود. با توجه به اعتراضات ادامه‌دار استقلالی‌ها و بحرانی شدن وضعیت آبی‌ها حالا شنیده می‌شود وزیر ورزش هم از موضع‌اش عقب‌نشینی کرده و شاید به زودی شاهد تغییر در کادر مدیریتی باشگاه استقلال باشیم. البته این به معنای کنار گذاشتن کامل فتحی از باشگاه نیست و احتمالا او فقط از مسند مدیریت کنار می‌رود و در هیئت‌مدیره باشگاه باقی می‌ماند درست مثل ایرج عرب مدیرعامل سابق پرسپولیس که پس از کنار رفتن از مدیریت باشگاه همچنان در هیئت‌مدیره مانده است. گفته می‌شود بر‌خلاف گمانه‌زنی‌ها وزارت ورزش خیال ندارد از مدیران اسبق استقلال دعوت به همکاری کند و بنابراین حضور واعظ آشتیانی، قریب‌، اولیایی و فتح‌ا…زاده، منتفی است. البته برخی شایعات از تماس وزارتی‌ها با ۳ گزینه اول و پاسخ منفی آن‌ها خبر می‌دهد و گویا برای همین هم وزارت دور مدیران سابق را خط کشیده است.

 

اخبار غیرموثق حاکی از آن است که برکناری فتحی قطعی است و ۳ نفر هم برای مدیرعاملی استقلال مورد تایید وزارت هستند که البته نه اسمی اعلام شده و نه این‌که مشخص شده این تغییرات چه زمانی اعمال خواهد شد. ظاهرا تغییر مورد‌نظر وزارت فقط در مورد کادر مدیریتی است و فعلا استراماچونی از برکناری و اخراج در امان است و شاید یکی از دلایل آن دستمزد بالای این مربی ایتالیایی و غرامت قرارداد سال دوم اوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات