اخبار ورزشی

برانکو: عالیشاه این بازی هم در لیست نیست/ در فوتبال قرارداد معنا ندارد!

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بازی پیش رو همیشه مهمترین بازی است. می‌خواهیم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

وی افزود: تیم ما به لحاظ سازماندهی بهتر و بهتر می‌شود. هر چهار روز یک بازی داریم. غمگینانه و متأسفانه وقت کافی برای تمرین نداریم.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: شایان مصلح و احمد نورالهی را در ترکیب نداریم ولی تغییراتی را خواهیم داشت.

 

برانکو در خصوص وضعیت امید عالیشاه گفت: امید خوب کار می‌کند. او در لیست بازی با سایپا نیست ولی در بازی با ذوب آهن قطعاً در لیست خواهد بود.

 

خبرنگاری به برانکو گفت مدتی است شادابی همیشگی در چهره اش نیست که سرمربی پرسپولیس در واکنش به خبرنگاران لبخند زد. برانکو در ادامه گفت: شاید ظاهر من باطن را نشان نمی‌دهد ولی راحت هستم و احساس فشار نمی‌کنم. اما شاید به این خاطر که فاصله بازی‌ها کم است، فشار زیاد است. البته من خیلی سر حالم. حتی یک روز از بازیکنان به خاطر این مسئله‌ای که گفتید عذرخواهی کردم چون به طور فردی از آنها تمجید نکردم چرا که لیاقتش را دارند. شاید آنها فکر کرده اند که ناراحت و عصبانی هستم که اینطور نیست. من روی هر بازی تمرکز دارم.

 

برانکو افزود: مقابل الاهلی و پیکان راحت و ریلکس وارد بازی شدم چون به تیم اعتماد دارم ولی قول می‌دهم چهره ام هم بهتر شود!

 

وی در خصوص تقابلش با علی دایی تصریح کرد: علی دایی برنده متولد شده است. همین خصوصیت باعث موفقیت او در زندگی شخصی و ورزشی شده است. وقتی تمرین داشتیم (در تیم ملی فوتبال) تا وقتی تیم او برنده نبود تمرین را قطع نمی‌کردیم. دایی الان هم همین خاصیت را به بازیکنانش منتقل می‌کند. فرقی نمی‌کند با هر تیمی که بازی داشته باشد سعی می‌کند هجومی باشد. امیدوارم آمارمان را بهتر از قبل کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال تمدید قراردادش با این تیم در فصل بعد و نگرانی هواداران از نبودنش هم صحبت کرد. خبرنگاری به برانکو گفت هواداران در یک نظرسنجی ترجیح داده اند تیم به فینال آسیا نرود ولی برانکو در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد. سرمربی پرسپولیس هم پاسخ داد: خوشحالم هواداران اینطور فکر می‌کنند و این برایم تأیید بزرگی است. همه تلاش ما برای هواداران است. امیدوارم فردا هم هواداران به ورزشگاه بیایند و تمام وقت تشویق کنند. هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم ولی در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد! هیچ وقت نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. مهمترین مسئله برایم این است که از کار کردن با بازیکنانم لذت می برم. اینکه یک، دو و یا شش ماه دیگر چه اتفاقی می‌افتد را نمی دانم. در فوتبال همه چیز سریع اتفاق می‌افتد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات