اخبار ورزشی

آزمون بازیکن ماه روسیه شد

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون با انتقال از روبین به زنیت بار دیگر اوج گرفت تا نمایش های دلنواز این بازیکن در نوک پیکان خط حمله صدرنشین روسیه بر میزان محبوبیت او در میان طرفداران و اهالی فوتبال این کشور بیافزاید.

 

سردار که با به ثمر رساندن هفت گل در رقابت های داخلی و اروپایی برای زنیت آمار فوق العاده ای از خود در ماه اول پوشیدن پیراهن تیم جدیدش برجا گذاشت از سوی اتحادیه فوتبال روسیه به عنوان بازیکن ماه مارچ ۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه معرفی شد تا به افتخار جدیدی در سرزمین های شمالی برسد.

 

نکته جالب این که سردار در این مدت کوتاه با پیراهن زنیت هم به عنوان بازیکن هفته اروپا در رقابت های لیگ اروپا رسید هم این که هر هفته از سوی طرفداران زنیت عنوان بازیکن هفته را به خود اختصاص داده بود.

 

انتخاب ستاره ۱۲ میلیون یورویی زنیت به عنوان بازیکن ماه مارچ فوتبال روسیه باعث شد تا شبکه تلویزیونی MathTv روسیه به عنوان مجری اصلی انتخاب بازیکنان برتر فوتبال روسیه در همکاری با سازمان لیگ برتر در گزارشی زوایای جدید از این موفقیت سردار را منتشر و جزئیات نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن ماه مارس این رقابت‌ها را منتشر و مدعی شود سردار آزمون بیش از ۲۰ هزار رای را به دست آورده است.

 

بر اساس این گزارش سردارآزمون برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر روسیه ۴۹٫۴۶ درصد آرای هواداران فوتبال را به دست آورد که بنا به گزارش های منتشر شده در رسانه های این کشور این درصد از آرا برای کسب عنوان بازیکن برتر ماه فوتبال روسیه در این فصل بی سابقه بود.

 

سردار آزمون با گلزنی های متوالی در زنیت حالا به یک قدمی صدر جدول آقای گل ها نیز رسیده است تا تهدیدی بزرگ برای پدیده جدید فوتبال روسیه در باشگاه زسکا نیز تبدیل شود. سردار با رساندن تعداد گل های این فصل به ۸، تنها دو گل با چووف پدیده ۲۰ ساله فوتبال روسیه اختلاف دارد تا آقای گلی را نیز به خودش اختصاص بدهد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات