اخبار فوتبال

پایان شایعات درباره پایان همکاری با الغرافه

به گزارش افکارنیوز، مهدی طارمی که در جام ملت‌های آسیا مهره موثر تیم ملی ایران بود و در پنج مسابقه ۳ گل به ثمر رساند، با پایان شایعات درباره جدایی‌اش از الغرافه، به قطر بازگشت و با ادامه همکاری‌اش با این باشگاه، امشب برابر قطر اس. سی به میدان رفت.
198
الغرافه که هفته گذشته با برتری مقابل الدحیل به قهرمانی در جام حذفی قطر رسیده بود، از ساعت ۱۷ امشب در استادیوم اختصاصی خود دیداری تدارکاتی مقابل قطر اس. سی برگزار کرد تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ ستارگان شود.

تیم الغرافه که بازی را با ترکیب قاسم برهان، یوسف مفتاح، سعید الحاج، الیاس حسّانی، فهید الشمری، معاذ یحیی، ناصر الأحرق، ولادیمیر ویس، آندری، عثمان الیهری و مهدی طارمی آغاز کرده بود، در نیمه اول با دو گل شکست خورد و در دقیقه ۵۵ سومین گل را از قطر اس. سی دریافت کرد.

در ادامه مسابقه الغرافه با درخشش مهدی طارمی درآستانه بازگشت به مسابقه بود، اما فرصت‌سوزی هم‌تیمی او اجازه نداد این اتفاق بیافتد و این تیم هر ۳ گل خورده را جبران کند.

مهدی طارمی در زمان پیش بودن قطر اس. سی موفق به گرفتن پنالتی شد که ولادیمیر ویس آن را از دست داد، اما ستاره ایرانی الغرافه در دقایق ۷۴ و ۷۹ نیز باز هم توانست پنالتی بگیرد که این بار هر دو ضربه پنالتی را خود او توانست تبدیل به گل کند، اما در نهایت الغرافه بود که با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قطر اس. سی شکست خورد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات