اخبار ورزشی

عبور سخت پرسپولیس از سد استقلال تاجیکستان/ صعود سرخ پوشان با شوت جادویی ترابی در دقیقه ۹۰

 

دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان را در شرایطی با برتری به پایان برد که برای رسیدن به این برد سختی زیادی کشید.

به گزارش مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقاتبهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه (۷۹ حامد پاکدل)، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی (۷۹ عیسی آل کثیر) به میدان رفت.

 

در نیمه اول تیره پوشان پرسپولیس ایران که برابر تیم سفیدپوش میزبان به میدان رفتند اکثر زمان بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از این موقعیت‌ها برای رسیدن به گل استفاده کنند.

 

میزبان این دیدار هم هر چند موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم ایرانی ایجاد کرد اما نتوانست دروازه حامد لک را با خطر جدی مواجه کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پایان ریزش مو و رشد مجدد مو (با مجوز بهداشت) ارسال عدد ۲ به ۰۹۱۴۶۳۴۲۳۱۷ سفارش محصول

 

در نیمه دوم هم شاگران یحیی گل محمدی همان روال نیمه اول را دنبال کردند و با استفاده از گردش توپ و نفوذ از جناحین به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند اما در رسیدن به گل توفیقی به دست نیاوردند تا سرمربی سرخپوشان در ۱۰ دقیقه پایانی مجبور شود قدرت تهاجمی تیمش را با به میدان فرستادن پاکدل و آل کثیر بیشتر کند.

 

با حضور این دو بازیکن شرایط پرسپولیس متفاوت شد و این تیم حملات گسترده‌تری را روی دروازه میزبان پی ریزی کرد اما این حملات آنقدر زهردار نبود که این تیم بتواند به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

 

پیشنهاد ویژه
  • مشاور خانواده,درمان استرس,مشکلات زناشوییمدیریت و مقابله با استرس برای سلامت روان
  • لیزر موهای زائد,عوارض لیزر موهای زائد,اصلاح لبخندرفع بهم ریختگی دندان ها* بدون ارتودنسی
  • بانک ملی,سپرده گذاری بانک ملی,سود سالانه بانک ملیفرصتی برای سرمایه گذاری ویژه*بانک ملی

در دقیقه ۸۹ پرسپولیس می‌توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه روی زمین مهدی ترابی را مدافع استقلال از روی خط دروازه برگشت داد تا این حمله نماینده ایران هم به جایی نرسد.

 

اما بالاخره در دقیقه ۹۰ مهدی ترابی خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد و با ضربه‌ای با پای چپ از گوشه محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد تا سرخپوشان ایران به گل برتری دست پیدا کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات