اخبار ورزشی

بیانیه AFC درباره برگزاری جام جهانی به‌ صورت ۲ سال یک بار

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون‌های قاره کهن را به مشورت در امر برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در رده مردان و زنان به‌ صورت هر دو سال یک بار دعوت کرد.

به گزارش تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بیانیه‌ای درخصوص طرح برگزاری جام جهانی با وقفه دو ساله منتشر کرد و طی آن، از فدراسیون‌های آسیا برای همفکری درخصوص این طرح دعوت کرد.

 

در این بیانیه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا از روند همفکری گسترده در بررسی گزینه‌ها برای افزایش گزینه‌های بهینه‌سازی تقویم جدید مسابقات بین‌المللی، با برگزاری جام جهانی مردان و زنان به‌صورت هر دو سال توسط فیفا آغاز و هدایت شده است، استقبال می‌کند. AFC همانطور که در چشم‌انداز و مأموریت خود آورده، بر بلندپروازی‌های شفاف خود برای اطمینان دادن به تیم‌ها و بازیکنان آسیایی برای ادامه درخشش در بزرگترین مسابقات و در ارائه برنامه‌های مناسب برای افزایش بیشتر توسعه فدراسیون‌های عضو تأکید دارد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در عین حال به تقویت تعامل خود با بزرگترین ورزشگاه فوتبال جهان یعنی هواداران پرشور آسیا که همچنان رکوردهای بی‌سابقه‌ای می‌آفرینند، متعهد می‌ماند و تلاش می‌کند اطمینان دهد که فوتبال، محبوب‌ترین ورزش قاره باقی خواهد ماند. AFC همکاری طبیعی در سازماندهی مسابقات مهم را همانطور که در چشم‌انداز «فوتبال برای فردا» توصیف شده، به رسمیت می‌شناسد و روحیه مشارکت و اصول قدرتمند جامعیت را می‌ستاید که رویکرد مشورتی فیفا هم به دنبال دستیابی به آن است.

پایان ریزش مو و رشد مجدد مو (با مجوز بهداشت) ارسال عدد ۲ به ۰۹۱۴۶۳۴۲۳۱۷ سفارش محصول

 

همانطور که بارها و بارها ثابت شده، قابل‌توجه‌ترین نکته در این دوران چالش برانگیز، مشارکت‌های استثنائی است که اساس فوتبال آسیا و جهان را تشکیل می‌دهد و نه تنها برای غلبه بر دشواری‌های بزرگ به کار می‌رود، بلکه کاتالیزوری برای حرکت به سمت ساختن محیطی است که از نوآوری پویا و موفقیت گروهی حمایت می‌کند. AFC به قدرت اعضا و فدراسیون‌های منطقه‌ای خود می‌بالد و بلندپروازی‌های ما همیشه توسعه و حفاظت از این اتحاد و همبستگی در جامعه جهانی فوتبال در راه ساختن آینده‌ای بهتر و روشن‌تر برای یک بازی جهانی است.

 

پیشنهاد ویژه
  • خرید کتاب کودککتاب‌های مرجع آموزش خلاق کودک محور
  • لپ تاپ,خرید لپ تاپ,کامپیوتر رومیزیسفارش آنلاین لپ تاپ های تبلت شو
  • خرید آبسردکن, آبسردکن اداری,آبسردکن صنعتیآبسردکن های پیشنهادی اداری برای خرید

AFC مقتدرانه به همکاری با ذی‌نفعان خود متعهد است و ما به دنبال مشارکت فعال در شکل‌دهی آینده تقویم بین‌المللی مسابقات هستیم. چیزی که نیازهای گوناگون را بازتاب می‌دهد و مزایای بالقوه را برای هر منطقه جهان باز می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات