اخبار فوتبال

تصحیح چند باره خبر سایت فدراسیون فوتبال/عنوان تعلیقی از مقابل پرسپولیس و سپاهان برداشته و اضافه شد!+عکس

به گزارش فارس، در تاریخ ۱۷ تیرماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به محکومیت تیم های پرسپولیس و سپاهان بابت اتفاقاتی که در بازی این دو تیم رخ داد، داد و طبق این رأی این دو تیم یک جلسه از برگزاری بازی‌های خانگی در حضور تماشاگران محروم شدند اما سایت باشگاه پرسپولیس امروز در خبری اعلام کرد که محرومیت این باشگاه تعلیقی است و هواداران این تیم مشکلی برای حضور در ورزشگاه آزادی در بازی با پارس جنوبی ندارند.

 

این در حالی است که روابط عمومی فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای در خبری که ۱۷ تیر روی خروجی این سایت منتشر شده بود دست برد و بعد از جمله محکومیت پرسپولیس و سپاهان از یک بازی با تماشاگر، نوشت که این محرومیت تعلیقی است!

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

 

پس از این اتفاق و رسانه‌ای شدن آن یکبار دیگر سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمله تعلیقی محرومیت این دو باشگاه را برداشت تا رسانه‌ها را بیش از گذشته گمراه کنند و مشخص نیست که در فدراسیون فوتبال و سایت رسمی آن چه خبر است. سایت رسمی هر ارگانی مرجع رسمی اطلاع‌رسانی آن ارگان است و این مسائل بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

در این باره گفته می‌شود که سایت فدراسیون فوتبال قرار است امروز در بیانیه‌ای در خصوص این مسائل واکنش نشان دهد و باید مشخص شود چرا چند بار این خبر اصلاح و ادیت شده است. در این بین سؤالی که به وجود می‌آید این است که اگر واقعاً قرار بوده رأی این دو باشگاه تعلیقی باشد در این مدت بیش از یک ماه آیا همگی در خواب بودند و متوجه انتشار اشتباهی این خبر در سایت خود نشده‌اند که حالا قصد ارائه بیانیه درباره آن را دارند؟

 

جالب است بعد از دقایقی که دوباره نام تعلیقی برداشته شد دوباره اضافه شد و این بار به شکل زیر:

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات