اخبار ورزشی

کی‌روش: قول قهرمانی در کوپاآمه‌ریکا را نمی‌دهم/ باید با خامس صحبت کنم

به گزارش مهر، کارلوس کی روش شب گذشته با حضور در کشور کلمبیا قراردادش را با تیم ملی این کشور تا جام جهانی ۲۰۲۲ امضا کرد. کی روش تنها دو هفته بعد از اتمام جام ملت های آسیا و حذف با ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل ژاپن به کلمبیا رفت و قرارداد جدیدش را به ثبت رساند.

 

اولین چالش بزرگ کارلوس کی روش حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا است که در ماه ژوئن به میزبانی برزیل برگزار می شود. کی روش در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال قهرمانی کلمبیا در این مسابقات گفت: هیچ تضمینی برای قهرمانی نمی دهم. اما می توانم این اطمینان را به شما بدهم که پیراهن کلمبیا را در بالاترین جای ممکن قرار بدهیم. همه می خواهند قهرمان باشند. این یک مقدار کار را پیچیده می کند.

 

وی ادامه داد: شما همیشه برای برد تلاش می کنید. فوتبال یک بازی ساده است. اگر به سبک «راک اند رول» باشد آنرا انجام می دهیم. اگر به سبک «سامبا» باشد آنرا انجام می دهیم.

 

سرمربی تیم ملی کلمبیا درباره لیست بعدی تیم ملی این کشور گفت: همه چیز با بازیکنان شروع می شود. آنها مهمترین بخش یک پروژه هستند. بنابراین مهم است که همه چیز آرام و ثابت باشد. توجه و احترام من باید روی بازیکنان فعلی باشد. الان زود است که بخواهیم درباره لیست بعدی تیم صحبت کنیم. من و رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در نظر داریم تا به زودی برای ملاقات و صحبت با بازیکنان، سفرهایمان را شروع کنیم.

 

وی در خصوص وضعیت بازیکنانی مثل خامس رودریگز، رادامل فالکائو و داوید اوسپینا تاکید کرد: خامس، فالکائو و اوسپینا روح این تیم هستند و من باید عملکردشان را آنالیز کنم. اما وقتی شما یک پروژه را شروع می کنید، کار عاقلانه این است که یک گروهی اطراف نفراتی ایجاد کنید که روح و قلب تیم هستند.

 

کی روش همچنین در خصوص نیمکت نشینی های خامس رودرگیز تصریح کرد: نیاز است که با خامس صحبت کنم. برای بازیکنی با این ظرفیت نیاز است که زیاد بازی کند. این خیلی مهم است. اما زمانی که شما شانس بازی در رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ را دارید، گاهی اوقات بازیکنان باید فداکاری کنند. با این حال به زودی با خامس صحبت می کنم.

 

سرمربی تیم ملی کلمبیا در اولین بازی تدارکاتی با این تیم روز ۲۲ مارچ مقابل تیم ژاپن قرار می گیرد؛ تیمی که کی روش را با ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا حذف کرد. احتمال دارد کلمبیا یک بازی تدارکاتی دیگر هم پیش بینی کند.

 

کی روش در اینباره گفت: دوست دارم در ماه مارچ دو بازی تدارکاتی داشته باشیم. هنوز چیزی تایید نشده است اما علاقه دارم در ماه مارچ دومین بازی تدارکاتی هم پیش بینی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات