رپورتاژ آگهی

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه که یکی از محله های تهران بزرگ می باشد، توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و با در نظر گرفتن اصول و قواعد شستشوی اسلامی انجام می پذیرد. برای شستشوی قالی از دستگاه هایی استفاده میشود که به صورت اتوماتیک قالی را از گرد و خاک می زدایند، شستشو می دهند و خشک می کنند. این دستگاه ها در تمیز کردن قالی پیشگام می باشند و همچنین با هدف عدم آسیب رساندن به قالی ها و همچنین عدم ترکیب شدن رنگ آنها، فرآیند شستشوی قالی را انجام می دهند. قالیشویی در قیطریه نیز با هدف ایجاد آرامش خاطر برای ساکنین این منطقه از تهران بزرگ، دستگاه های قالی شویی خود را به روز کرده است. البته در قالیشویی قیطریه به درخواست مشتری، قالی های گرانقیمت و با ظرافت بالا را می توان با دست یا ابزارهای دیگری نیز شستشو داد و در اکثر مواقع قالی های دستباف قدیمی که تراکم آنها بسیار پایین است و ممکن است در زمان شستشو آسیب ببینند، را توسط دست شستشو می دهند.(قالیشویی در منطقه قیطریه)

تاریخچه قالیشویی در قیطریه

قیطریه که یکی از محله های قدیمی نشین تهران بزرگ می باشد، از گذشته های بسیار دور ساکنین و بومیانی دارد که ممکن است قالی های دستباف خیلی قدیمی داشته باشند. پس در گذشته نیز مراکزی برای شستشوی قالی این اهالی وجود داشته است و برای کمک رساندن به مردم، این مراکز قالی ها را شستشو می دادند. البته در گذشته های نه چندان دور، انسانهایی با در دست داشتن ابزارهای ساده قالیشویی به درب منازل مردم می رفتند و در همانجا عملیات شستشوی قالی را انجام می دادند. در ادامه که دستگاه های شستشوی قالی اختراع شد، عملیات شستشو نیز با قواعد بهتری و در کارگاه هایی مجهز انجام شد. اما امروزه که دستگاه های تمام اتوماتیک به کمک مردم آمده اند، قالیشویی در قیطریه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و انواع قالی ها را در اسرع وقت و به صورت کاملاً بهداشتی و اسلامی تمیز می نماید. به نحوی که در این قالیشویی از زمان تحویل گرفتن قالی تا تحویل دادن آن به مشتری کمتر از ۴۸ ساعت زمان نیاز می باشد. همچنین قالیشویی در قیطریه قالی های شستشو شده را به صورت لوله شده و در کاور مخصوص تحویل مشتری می دهد.(قالیشویی در محل قیطریه)

خدمات قالیشویی در قیطریه

از آنجایی که امروزه برای هر کسب و کار و فعالیت صنف مجزایی در نظر گرفته می شود و هر صنف موظف است عملیاتی را که از سوی مسئولین صنف محول می گردند به ترتیب انجام دهد. برای اینکه مشتریان هر کدام از این اصناف احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند، خدماتی از سوی آن صنف ارائه می گردد. قالیشویی در قیطریه نیز برای مشتریان خود، خدماتی ارائه می نماید تا مشتریان در کمال آرامش و آسایش قالی های خود را برای شستشو ارسال نمایند. این خدمات عبارتند از:

  • حمل و نقل قالی از درب منزل: قالی هایی که برای شستشو می خواهید تحویل قالیشویی دهید، باید با یک وسیله حمل و نقل، تا درب کارگاه قالیشویی حمل شوند. اما ممکن است که ترافیک بالای خیابان و همچنین کرایه بالای یک وانت تلفنی منجر به ایجاد دردسری در این راستا شود. پس حمل و نقل قالی توسط خود موسسه قالیشویی در قیطریه می تواند یک کمک بسیار بزرگ به افراد محسوب شود.
  • جمع آوری و پهن نمودن قالی: گاهی اوقات ممکن است که افراد حاضر در منزل تنها باشند و یا توانایی جمع آوری و پهن نمودن قالی را نداشته باشند. کارگران و مسئولان حمل و نقل قالی که به منزل شما می آیند، به کمک شما می پردازند و قالی را جمع آوری یا پهن می نمایند.
  • شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک: در این فرآیند، قالیشویی در قیطریه پیشگام تمیزی بوده است و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، فرآیند شستشو و خشک کردن را به خوبی انجام می دهد. قالی هایی که در این قالیشویی شسته می شوند، بدون هیچگونه آسیب به منزل شما تحویل می شوند.
  • شستشوی بهداشتی و اسلامی: یکی از دغدغه های بسیار بزرگ مردم در خصوص تحویل قالی به قالیشویی ها، شستشوی بهداشتی و اسلامی آن می باشد. قالیشویی در قیطریه این آرامش را به شما می دهد که قالی های شما به صورت کاملاً بهداشتی و با استفاده از قواعد اسلامی شسته و خشک شوند و تحویل شما گردند.

قالیشویی ایران مهر با داشت شعبه در قیطریه توانسته است تمامی خدمات را به اهالی این محل بدهد و همچنین با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

شماره تماس چهار رقمی ما : ۱۸۴۶

 

منبع : قالیشویی ایران مهر –قالیشویی در قیطریه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن
سایت شرط بندی بت اسپات