اخبار فوتبال

پاس گل های هوشمندانه از ستاره آینده دار فوتبال جهان !

یولیان برانت (آلمانی: Julian Brandt؛ زادهٔ ۲ مهٔ ۱۹۹۶) یک بازیکن فوتبال اهل آلمان است که در پست وینگر برای بایر ۰۴ لورکوزن در بوندس‌لیگا بازی می‌کند.

برانت بیش از ۵۵ بازی برای تیم‌های زیر ۱۵ تا ۲۱ سال آلمان بازی می‌کرد. او عضو تیم ملی بود که در سال ۲۰۱۴ قهرمانی یورو زیر ۱۹ ساله اروپا را به دست آورد. وی تا سال ۲۰۲۱ با بایر لورکوزن قرار داد دارد.

برانت عضو تیم‌های قهرمان: جام جهانی زیر ۱۹ سال، جام کنفدراسیون‌ها و جام ملت‌های اروپا زیر ۱۹ سال است.
محتویات

ر دوران نوجوانی، برانت در ۲ باشگاه محل زندگی اش بازی کرد؛ و بعد از آن به تیم جوانان ولفسبورگ پیوست. در سال ۲۰۱۴، برانت در طول انتقال ژانویه با مبلغ ۳۵۰٬۰۰۰ یورو به بایر لورکوزن پیوست، جایی که قرارداد حرفه‌ای را تا سال ۲۰۱۸ امضا کرد. او اولین بازی حرفه‌ای خود را در ۱۵ فوریه ۲۰۱۴ در بوندسلیگا مقابل شالکه ۰۴ انجام داد. در ۴ آوریل ۲۰۱۴ او اولین گل خود را برای بایر لورکوزن به ثمر رساند.

بین ۲۰ مارس و ۳۰ آوریل ۲۰۱۶، او در ۶ بازی متوالی پیروزی‌های بوندسلیگا موفق به گلزنی شد و به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان از زمان گرد مولر به صورت متوالی گل به ثمر رساند.

سبک بازی وی شبیه ماریو گوتزه است و خیلی از آلمانی‌ها وی را ماریو گوتزه آینده می‌نامند. در آوریل ۲۰۱۸ برانت، قرار داد خود را با بایر لورکوزن تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات