اخبار فوتبال

خطیر: استقلال باید از پرسپولیس شکایت کند

به گزارش ورزش سه، روز گذشته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با اعلام حکمی جنجالی محمد بلبلی بازیکن سابق باشگاه سپیدرود را به دلیل تخلفات وارده به مدت ۶ ماه محروم کرد؛ به همین بهانه علی خطیر، معاون ورزشی اسبق باشگاه استقلال را به استودیو آنتن دعوت کردیم تا در جریان جزییات این ماجرا قرار بگیریم؛ درادامه گفت‌وگو با خطیر را که مرور می‌کنیم:

 

 

* بلبلی گفت استقلالی هستم و می‌خواهم بیایم

* اگر استقلال تخلف می‌کرد، محروم می‌شد

* پرسپولیس بخاطر احمدوند تخلف کرده و متهم است

* فولاد در جذب بلبلی طمع کرد

* سپیدرود مبلغ سنگینی از ما خواست

* فولاد باید ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود

* من چه خیانت و اشتباهی کردم؟

در دادگاه از خودم دفاع می‌کنم و اگر حقی را پایمال کردم، برمی‌گردانم

* خواهشا به دختر هشت ساله‌ام فحاشی نکنید

* قضیه ترابی و بلبلی عینا شبیه هم است

 

* درخصوص محمد بلبلی می‌خواهیم صحبت کنیم؛ بازیکنی که شاید قرار بود در دیدار فردا مقابل فولاد به میدان برود، اما به دلیل حکمی که از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسین فوتبال صادر شد او به مدت ۶ ماه از حضور در کلیه بازی‌های رسمی محروم و این مجادلات زیادی در فضای هواداری به وجود آورد؛ با توجه به اینکه شما مسؤول مستقیم نقل وانتقالات باشگاه استقلال بودید، یکی از بازیکنانی که به خدمت گرفتید محمد بلبلی مهاجم باشگاه سپیدرود بود. می‌خواستیم قبل از اینکه وارد این حکم شویم، برای ما توضیح دهید که چه اتقاقی افتاد که او را بعد از اینکه با تیم فوتبال قرارداد بست به عضویت استقلال در آوردید؟

همانطور که خود شما اشاره کردید محمد بلبلی پدیده لیگ برتر ایران در فصل گذشته بود؛ بازیکنی که از نیم‌فصل دوم به باشگاه سپیدرود می‌آید؛ با انجام بازی‌های درخشانی که دراین تیم به صورت متوالی انجام می‌دهد، به هر حال او را در سر لیست تمام باشگاه‌ها قرار می‌دهد و باشگاه استقلال هم همواره سیاستش به این شکل بوده است که بازیکنان جوانی مثل الهیار صیادمنش، سجاد آقایی و رضا آذری را به خدمت بگیرد و همیشه نگاهش به سوی جذب این استعدادهای درخشان بوده است و محمد بلبلی هم از این قاعده مستثنی نبود که در لیست ما قرار گرفت، اما او بازیکنی بود که تحت قرارداد سپیدرود بود و با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه‌ها او را می‌خواستند رقم به خدمت گرفتن او بسیار زیاد شد و همین باعث شد در ابتدا ما برای جذب او برنامه‌ای نداشته باشیم چون احساس می‌کردیم ناخواسته در فضایی قرار می‌گیریم که باعث افزایش قیمت این بازیکن شود و اجازه دادیم که تیم‌های دیگر کارشان را انجام دهند. تا آن زمان که ایجنت این بازیکن با من تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند محمد بلبلی استقلالی است و دلش می‌خواهد در باشگاه استقلال حضور داشته باشد؛ ما هم از این موضوع استقبال کردیم و به ایجنت او گفتیم این بازیکن تحت قرارداد با باشگاه سپیدرود است؛ از آقای خلیل‌زاده عضو هیأت مدیره استقلال خواستم که با آقای بیات صحبت کند، اما متاسفانه این دو نفر با هم به توافق نرسیدند و به همین دلیل ما هم برای جذب این بازیکن تقریبا پشیمان شده بودیم، اما دوباره ایجنت ایشان با من تماس گرفت و گفت بلبلی بندی در قرارداد دارد که می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند و من هم در جواب گفتم اگر به این شکل است و او می‌تواند برود قراردادش را فسخ کند و این کار را انجام دهد که به من گفتند بله می‌تواند؛ بازیکن در تاریخ ۲۳ خردادماه همین امسال به سازمان لیگ رفت و به صورت یک طرفه و قانونی قراردادش را فسخ کرد و بعد هم با باشگاه استقلال قرارداد منعقد کرد، اما متاسفانه هجمه‌ای به سمت و باشگاه استقلال و شخص من آمده است، درحالی که طبق همین رای که در خدمت شما است، باشگاه استقلال اگر هم تخلفی انجام می‌داد، الان باید باشگاه استقلال محروم می شد.

 

* قرارداد بلبلی با فولاد در تاریخ ۷ خرداد منعقد شده، اما بازیکن پس از این امضا پشیمان شده و ۲۰ روز بعد به سازمان لیگ رفته و قراردادش را فسخ کرده است؛ آیا شما از توافق آنها خبر نداشتید؟

این قرارداد بعد از انتشار خبر قرارداد بلبلی و ما بیرون آمد؛ آنها می‌خواستند اثبات کنند که ما قراردادمان مقدم بر قرارداد شما بوده وگرنه اخبار بلبلی همه جا بوده است. یک روز فولاد، یک روز پرسپولیس و … ؛ درواقع همه تیم‌های لیگ برتری او را می‌خواستند و اگر تیمی هم اسمش نبود به این دلیل بود که توان رقابت را نداشتند؛ وقتی استقلال و پرسپولیس بازیکنی را می‌خواهند یعنی همه تیم‌ها خواهان او هستند.

 

* در بند یک حکم آمده که سپیدرود از فولاد، استقلال و بلبلی به خاطر ترک قرارداد شکایت کرده است.

این حق سپیدرود است که این کار را بکند اما آقای بیات گفت که درخواست محرومیت باشگاه فولاد را هم داشته، اما متاسفانه این در حکم نهایی دیده نشد. از طرفی فولاد هم از استقلال شکایت کرده که با بازیکنان ما قرارداد بستید در حالی که بلبلی تا سال ۱۴۰۰ با سپیدرود قرارداد داشته و فولاد بدون اینکه باشگاه را در جریان بگذارد با او قرارداد می‌بندد. بحث من اینجا است بند ۱۸-۳ قوانین نقل و انتقالات که در قوانین فیفا هم داریم، می‌گوید باشگاهی که تمایل دارد با بازیکنی قرارداد ببندد باید باشگاه سابقش را در جریان بگذارد، اما فولاد به هیچ عنوان سپیدرود را در جریان نگذاشته است؛ به خاطر همین اشتباه باشگاه استقلال، باشگاه عجمان توانست از تیام مبلغی را بگیرد، در حالی که تیام یک بند داشت که با دادن ۲۰۰ هزار دلار می‌توانست قراردادش را فسخ کند ولی چون مذاکره‌اش با عجمان قبل از اتمام فصل بوده و فسخ نکرده بود و ما اسناد و مدارکی داشتیم که مذاکره کرده بود، کمک کرد تا ۳۵۰ هزار دلار و ۲۵ درصد از حق ترانسفر بعدی تیام را بگیریم؛ به‌عنوان باشگاه اگر با بازیکنی صحبت کنم و باشگاه قبلی را در جریان بگذارم، یا بازیکن اطلاع داشته باشد که اگر قرارداد دارد به آن احترام بگذارد، این مشکلات پیش نمی‌آید. البته الان دوستان در کمیته تعیین وضعیت وظیفه دارند یک سری قوانین ابتدایی را به بازیکن و باشگاه ها بگویند. می‌توانید آمار شکایت از بابت فسخ یک طرفه در فدراسیون را دربیاورید. خیلی زیاد است، تازه یک سری موارد هم هست که باشگاه پیگیری نمی‌کند. مثال برای شما بزنم؛ احمدرضا احمدوند بازیکن استقلال بوده و برای سربازی راهی مقاومت شده و بعد به پرسپولیس رفته است! امروز باشگاه استقلال از پرسپولیس و بازیکن شکایت کند، باشگاه پرسپولیس هم این وسط درگیر است؛ من نمی‌خواهم باشگاه پرسپولیس را متهم کنم، اما طبق قوانین بازیکن محروم و باشگاه پرسپولیس متهم است؛ یک بازیکن دیگر هم امید سام‌کن که با استقلال قرارداد دارد، اما در سپیدرود است.

 

*استناد فولاد به این که بلبلی با سپیدرود قرارداد نداشته چه بوده؟

فولاد به قرارداد آماتوری بلبلی اشاره کرده درحالی که سقف قرارداد آماتوری ۱۵ میلیون است، اما این بازیکن در نیم‌فصل ۱۰ میلیون قرارداد بسته و پاداش و حق مسکن و ایاب و ذهاب را نیز دریافت می‌کرده است؛ این هم به دلیل ناآگاهی از قوانین است. شما چگونه احساس کردید این بازیکن آماتور است. چراکه عدد قرارداد مشخص است و عدد و ارقام فدراسیون هم معلوم است. چطور یک بازیکن که نیم‌فصل ۱۰ میلیون گرفته را بازیکن آماتور در نظر گرفته‌اید؟

 

باشگاه فولاد بر علیه استقلال شکایت کرده و حتی دوستان اصرار داشتند که بازیکن باید برگردد. دوستان خوبم در باشگاه فولاد درخواست شان اشتباه بود.

 

* آیا شما به سپیدرود بابت مذاکره با بلبلی اطلاع داده بودید؟

بله، ما  با باشگاه سپیدرود مذاکره کردیم و اطلاع هم دادیم؛ من شخصا به آقای بیات هم گفتم که دلم طاقت نمی‌آورد که باشگاهی همچون سپیدرود هر چند سال یک بازیکنی مثل بلبلی را پرورش بدهد و کسب درآمد کند؛ من خودم نمی‌خواستم و وجدانم قبول نمی‌کرد محمد بلبلی را رایگان بیاوریم، اما مبلغی که آقای بیات گفتند سنگین بود و ما آن بودجه را نداشتیم ولی به آنها اطلاع دادیم؛ وقتی بلبلی هم گفت، حاضر بودیم مبلغ مدنظرمان را بدهیم ولی خب متاسفانه عددی که آقای بیات گفته بود برای ما یک مقدار سنگین بود و بودجه لازم برای به خدمت گرفتن این بازیکن را نداشتیم ولی خب مطمئنا به آنها اطلاع داده بودیم و مذاکره کرده بودیم که بعد هم که بازیکن گفت من فسخ می‌کنم، حاضر شدیم دوباره یک مبلغ دیگر به باشگاه سپیدرود بدهیم؛ این را هم بگویم باشگاه فولاد طمع کرد چون باشگاه سپیدرود به آنها گفته بود یک عددی را به ما بدهید، اما اصلا نامه را جواب ندادند چون فکر می‌کردند بازیکن آماتور است و قرار نیست هیچ پولی در این بین بدهند؛ می‌خواستند بازیکن را مفت بگیرند و هیچ پولی ندهند. طمع کردند و این پول را پرداخت نکردند؛ به محض اینکه قرارداد باشگاه استقلال رسانه‌ای شد، فولادی‌ها با باشگاه سپیدرود تماس گرفتند و گفتند ما حاضر هستیم آن پول را بدهیم که اینجا دیگر باشگاه سپیدرود قبول نکرد.

 

* آیا سپیدرود دنبال محرومیت بلبلی بود؟

آقای نورشرق عزیز یک نگاه تقریبا سازش گرایانه هم داشتند و گفتند با هم توافق کنید و متوجه شوید چه کسی خطا کرده است؛ خسارت باشگاه سپیدرود داده شود و آینده بازیکن هم خراب نشود؛ این اظهارات آقای نورشرق است که در درجه اول دوست داشتند قضیه راحت حل شود؛ آقای بیات در جلسه سازش گفتند که محمد بلبلی به من بی‌احترامی کرد؛ به این معنا که حرفه‌ای با قضیه برخورد نکرد و شماره‌اش را عوض کرد و چنین رفتارهایی؛ او گفت که من اصلا دلم نمی‌خواهد جلوی پیشرفت فوتبال این بازیکن جوان را بگیرم و فقط دنبال خسارت مالی برای باشگاه خودم هستم؛ به هر حال من یک بازیکنی دارم که می‌توانستم از او درآمدی کسب کنم که متاسفانه این درآمد از من سلب شده است؛ به واسطه اشتباهی که بازیکن، باشگاه فولاد یا هر کسی انجام داد، این درآمد به سپیدرود نرسیده است؛ من اگر خسارت خودم را بگیرم، حاضرم از شکایت خودم صرف نظر کنم؛ نه دنبال محرومیت بازیکن هستم و نه محرومیت باشگاه فولاد، اما خب متاسفانه دوستان عزیز در باشگاه فولاد سازش را نپذیرفتند و ضرر هم کردند ولی سوال اینجاست که آقای نورشرق، شما سازش باشگاه سپیدرود و استقلال را چرا نپذیرفتید؟ آنها که علنا گفتند ما پول می‌خواهیم و اصلا کاری به محرومیت بازیکن نداریم و اگر ما و سپیدرود صلح کرده بودیم، عملا این بحث فولاد دیگر وجود خارجی نمی‌ذاشت و بازیکن هم محروم نمی‌شد.

 

* اگر الان صلحی صورت بگیرد، این حکم نقض می‌شود؟

بله، اگر الان سه طرف ماجرا با هم به صلح برسند، مطمئنا در استیناف حکم نقض می‌شود. همین الان هم صحبتم همین است. مالک باشگاه سپیدرود اعلام کرده که آماده صلح هستم. البته من موافقم که کمیته تعیین وضعیت موضع محکمی نسبت به این مشکلات داشته باشد ولی سوال من این است که چرا از استقلال شروع شده است؟ وقتی شما یک روندی را از باشگاه استقلال و پرسپولیس شروع کنید، در این فضا تبعات زیادی دارد. اگر پرسپولیس را محروم می‌کردید، پرسپولیسی‌ها می‌گفتند که فدراسیون استقلالی است و برعکس الان استقلالی ها می‌گویند فدراسیون پرسپولیسی است. من سوالم این است که چرا از استقلال این کار را شروع کردید؟ چرا از پرسپولیس شروع نکردید. چرا دوباره پرونده ترابی و سایپا را بررسی نکردید. استقلال همین الان هم بازیکن ندارد و شما یک بازیکن دیگر را از این تیم گرفتید.

 

* برای کولی‌بالی هم همین اتفاق رخ داده است ولی اصلا باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت نکرده است.

بله، چون اصلا نمی‌دانند و اصلا دنبالش را نمی‌گیرند. ایرادی ندارد؛ اما من می‌گویم قبلش به بازیکنان و مدیران آموزش می‌دادید و می‌گفتید اگر این موارد اتفاق بیفتد، محرومتان می‌کنیم. پارسال عین همین مورد در کمیته تعیین وضعیت بوده است و نمی‌توانید به‌عنوان مسؤول بگویید من مسؤول پرونده‌های سال گذشته نیستم. آقای وثوق احمدی (رئیس سابق کمیته تعیین وضعیت) دانش بسیار زیادی دارد و جزو سالم‌ترین آدم‌ها و بهترین حقوقدان‌ها است. او دلش نمی‌خواست به نظرتان وارد این مسائل شود؟ چرا می‌خواست ولی به تبعاتش فکر می‌کرد. فکر کرد که باشگاه‌ها آموزش ندیده‌اند و از این موضوع خبر ندارند.‌ این داستان هزینه دارد. آقای نورشرق! من می‌دانم که نیت شما خیر است ولی می‌شد بهتر مدیریت کرد که الان این اتفاق نیفتد. می‌شد به باشگاه فولاد هم گفت که شما خودتان جریمه می‌شوید؛ البته باز هم می‌گویم این رای درست است؛ اگر همه چیز را درست در نظر بگیریم، بازیکن باید ۴ ماه محروم می‌شد. باشگاه فولاد خوزستان هم باید دو پنجره از نقل و انتقالات محروم می‌شد. اگر می‌خواهید محکم بروید، چرا روی بازیکن فقط محکم می‌روید؛ روی باشگاه هم محکم بروید تا دیگر از این کارها پیش نیاید. این تناقضات است که ما را اذیت می‌کند.

 

* با یکی از دوستان باشگاه فولاد در این زمینه صحبت کردیم. ایشان تایید کردند که فولاد در مجموع بازنده شده است، چون باید ۳۰۰ میلیون هم بپردازد؛ شاید اگر به موضوع ورود نمی‌کرد و هزینه دادرسی هم نمی‌داد، برای این تیم بهتر بود؛ البته آنها همچنان امیدوار هستند با توجه به تناقضات حکم، تغییراتی ایجاد شود.

در دادگاه تجدید نظر نمی‌توان حکم را تشدید کرد. باشگاه فولاد خوزستان به هر حال جریمه خواهد شد ولی داستان این است که اصرار نابجای باشگاه فولاد برای سازش نکردن باعث شده که الان هم خودشان جریمه شوند و هم باشگاه استقلال بازیکنش را از دست داده بدهد.

 

* یک موضوع حاشیه‌ای هم این مسئله دارد؛ آن هم استوری شما در اینستاگرام بود؛ شاید چیزهایی از قبل بین شما بوده ولی باتوجه به اینکه حکم درست بوده، انتقاد به شما برای انتشار آن پست درست است و شما نباید این کار را می‌کردید.

آقای راهبر! شما رای را خوانده‌اید. من درمورد آن پست حالا صحبت می‌کنم ولی یک خبرگزاری مدت‌هاست که با من دشمنی دارد؛ شما ببینید سر داستان پاتوسی به آن شکل؛ همین دو، سه هفته قبل در یک روز، چهار خبر غلط علیه من منتشر شد؛ من که نمی‌خواهم وارد این داستان شوم؛ اصلا شما بروید و در مورد دعوا بپرسید، ببینید داستان چه بوده است؛ خبرنگار رسالت و قلمش شرافت دارد. الان آقای راهبر، قلم دست شماست و می‌توانید هر خبری در مورد من منتشر کنید، کسی هم نمی‌تواند کاری کند؛ من درنهایت می‌توانم به دادگاه بروم و شکایت کنم. واقعا وقتش را ندارم؛ یکی، دو تا را رفتم ولی دیدم خیلی وقت می‌گیرد و دیگر نرفتم. این قلم به شما امانت داده شده است و نمی‌توانید هر چیزی خواستید را منتشر کنید؛ باید برای آن فکت داشته باشید؛ باید واقعیت را بگویید؛ شما  اجازه می‌دادید این حکم می‌آمد؛ کجای این حکم باشگاه استقلال و علی خطیر محکوم شده است؟ برای من نوشته‌اند “دسته گل معاون سابق استقلال”؛ آقای راهبر! شما کار رسانه‌ای کرده‌اید؛ این کلمات چه معنی‌ای دارد؟ دسته گل یعنی چه؟ یعنی من خیانت و اشتباهی کردم که باشگاه استقلال متضرر شده است؛ گفته محمد بلبلی را با پول بیت‌المال گرفته‌اند. الان نیم‌فصل نیست که محمد بلبلی را من که نمی‌دانستم ولی همین حالا با این شرایط هم، باز این بازیکن را می گرفتم. محمد بلبلی قراردادی که ندارد ؛ ۳۰۰ میلیون قرارداد محمد بلبلی است؛ باز هم این بازیکن را می‌گرفتم؛ شما اگر دلسوز بیت المال هستید باید روی جاهای دیگر انگشت بگذارید؛ ایراد ندارد، استوری من اشتباه بود. به خاطر آن متن که در خبرگزاری مشخص برای من گذاشته شده، به من و خانواده‌ام فحاشی شده است. به دختر ۸ ساله‌ام توهین شده است. فوتبال برای من آنقدر ارزش ندارد که به من بگویند، دختر ۸ ساله‌ات را با دستانت کفن کنی. من به شما این مسائل را نشان می‌دهم. به خاطر خبر شما آن فحش‌ها به من داده شد و شما انتظار نداشته باشید که من در یک حالت طبیعی بیایم و تصمیم بگیرم. آن استوری به فاصله ۵ دقیقه گذاشته شد؛ گذاشتن آن استوری اشتباه بود؛ کمااینکه آن را برداشتم. آن متن هم اشتباه بوده؛ آنقدر جرات دارم که بگویم یک چیز اشتباه است. من چه خیانتی کردم؟ من چه اشتباهی کردم؟! من همینجا خدمت شما آقای راهبر اعلام می‌کنم که حاضرم برای تمام ریز عملکردم در باشگاه استقلال، برای همه‌اش، مالی، غیر مالی، درگیری و هر چیزی حاضرم در دادگاه دفاع کنم. حاضرم اگر حقی را پایمال کرده‌ام، آن حق را دوباره برگردانم و اگر اشتباه کردم، معذرت خواهی کنم. اگر مالی بوده، برگردانم.

 

اگر اخلاقی بوده، حاضرم هر نوع مجازاتی را بپذیرم ولی خواهش می‌کنم، من را از قبل قضاوت نکنید. شما وقتی اینگونه با من دشمنی می‌کنید، من را نمی‌زنید، خانواده‌ام را می زنید. من چه گناهی کردم؟ دختر هشت ساله من چه گناهی کرده است؟ اگر کسی به شما آقای راهبر این حرف را بزند که من اصلا زبانم نمی‌چرخد آن را تکرار کنم، شما چه حسی پیدا می‌کنید. استوری من اشتباه بوده. همینجا از همان دوست محترم عذرخواهی می‌کنم. البته من از دادگاه نمی‌ترسم ولی من آن استوری را در شرایط خوبی نگذاشتم، اما شما در شرایط عقلانی من را زدید.

 

* البته واقعا فضای مجازی شرایط اخلاقی نامناسبی دارد. مردم باید بدانند که  کامنت‌ها و توهین‌هایی که در فضای مجازی می‌گذارند در روح و روان افراد تاثیر می‌گذارد اما شما هم تا حدی گاهی اوقات تند می‌روید و باید در کنترل خشمتان کار کنید.

حتما حرف شما درست است. من به واسطه آن استوری از آن دوست محترم اگر به خودشان گرفتند، عذر خواهی می‌کنم و هیچ ابایی از عذرخواهی کردن ندارم. افراد باید یاد بگیرند که اشتباهاتشان را بپذیرند و عذرخواهی کنند و من این جرات را دارم و اگر پست من اصحاب رسانه را مکدر کرد، از آن ها هم معذرت می‌خواهم که البته دیروز هم این کار را کردم، اما تو را به خدا این قلم که در دستتان است خواهشا حرمتش را حفظ کنید؛ این قلم شرافت دارد وآن رامعامله نکیند. منظور با هرچیزی است و خدا نکرده منظور من فقط پول نیست. ببینید آن خبر را باید اجازه می‌دادید که صحتش منتشر می‌شد و آن وقت مشخص می‌شد که کجای کار من دسته گل بود؛ واقعا این حکم را دست گل معاون سابق می‌بینید؟ من از زدن خودم اصلا ناراحت نیستم. من زمانی با خود می‌گفتم که چقدر بی‌غیرت هستم؛ آنقدر خانواده‌ام فحش خوردند که به خود اینگونه می‌گفتم و فحش دادن به مادر و همسر بسیار حس بدی دارد، اما خواهشا به دخترم فحش ندهید(با بغض).

 

* امیدوارم مردم ببینند که یک جمله می‌تواند چه اثرات بدی روی شخص مقابل بگذارد.

من از بابت این دعوت از شما بسیار ممنون هست؛ به هر حال نیت این بود که زوایای پنهان پرونده بلبلی برای هوادار که حق آنها هم است مشخص شود و من این جا بازهم از فدراسیون فوتبال می‌خواهم که این تفکر و این فضا ایجاد شود که فدراسیون فوتبال را به رنگی منتسب نکنند. همچنان که به واسطه حضورم در فدراسیون می‌دانم فدراسیون به هیچ رنگی تمایلی ندارد.

محمد بلبلی بازیکن آینده‌داری است. بیاییم به یک بخش قبل برگردیم و قبل از اعمال این قوانین به باشگاه‌ها اطلاعات بدهیم. این آموزش می‌تواند برای رسانه‌ها و باشگاه‌ها و به خصوص باشگاه‌ها بسیار مفید باشد و بعد بیایید یک فرجه بگذاریم و این قوانین را اعمال کنیم. اینکه این قوانین اول روی بلبلی اعمال شود، گناه دارد. او اگر اشتباهی مرتکب شده است، به خاطر عدم اطلاع از قوانین بوده است و از همین جا از ریاست محترم فدراسیون و ارکان محترم قضایی فدراسیون در خواست دارم که یک تجدید نظر خاصی روی این مسئله انجام دهند، به خصوص این که این نگاه  فدراسیون را از متهم شدن مبرا می‌کند چون شما وقتی محمد بلبلی را به این شکل محروم می‌کنید و بعد قضیه و داستان مهدی ترابی نادیده گرفته می‌شود، باعث می‌شود فکر کنیم بی‌عدالتی صورت گرفته. واقعا نمی‌توانیم بگویم قضیه مهدی ترابی با این قضیه تفاوت دارد چرا که عینا شبیه همدیگر است.

 

* حرف آخر؟

بابت آن اتفاق دیروز از همان دوست عزیز و اصحاب محترم رسانه و همه کسانی که به نوعی از آن پست احساسی و غلط بنده مکدر شدند، عذرخواهی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات