اخبار فوتبال

تاج: با متخلفان لیگ برتر در هر جایگاهی برخورد انضباطی می‌شود

به گزارش تسنیم، مهدی تاج در نشست امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه لیگ برتر فوتبال ایران در حضور وزیر ورزش و جوانان و اعضای این نشست از نهادهای مختلف از جمله وزارت کشور و نهادهای نظارتی و نیروی انتظامی گفت: هماهنگی خوبی داریم و قطعاً مشکلاتی که در ادوار گذشته لیگ داشتیم، با بازنگری و کار کارشناسی اصلاح شده است. ان‌شاءالله امسال شاهد یک لیگ منظم و با امنیت و آسایش خاطر برای هواداران فوتبال خواهیم بود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از همکاری‌های وزارت ورزش و مجموعه شرکت توسعه و نیروی انتظامی گفت: هدف همه‌ی ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی از مسیر فوتبال است، چرا که بزرگ‌ترین همایش انسانی کشور را هر هفته در رقابت‌های لیگ برتر و سایر لیگ‌های فوتبال کشور شاهد هستیم.

 

وی درباره کنترل و برخوردهای قانونی با متخلفان گفت: ستاد انضباطی با هرکسی و در هر جایگاهی که باشد و قواعد و قوانین را رعایت نکند، برخورد خواهد کرد. تأکید داریم صدور آرای انضباطی به سرعت و حتی تا قبل از پایان روز مسابقه باشد و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

 

تاج خطاب به همه دوستداران فوتبال گفت: باید به کمک یکدیگر و در سایه همدلی و همکاری، فوتبال را حفظ کنیم و قطعاً در سایه یک لیگ منظم و قوی تیم‌های ملی قدرتمند نیز خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
سایت شرط بندی بت اسپات